| Pinnedyr Her diskuterer vi pinnedyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansund
Alder: 21
|
Vi har kommet på plass i vårt nye liv og hjem, og har på nytt begynt å tenke på å anskaffe oss pinnedyr igjen. Jeg har i en periode på 6 år for det meste hatt annanpinner, og kun en liten periode meg indiske. Derfor ønske vi oss nå en ny rase, evt. indiske pinner på nytt. Men herlighet så vanskelig det skal være å få tak i da! Vi har lett hele landet rundt, uten å kunne finne en eneste eier av denne sorten dyr, og lurer nå på om det virkelig er så få som har indiske pinnedyr som det virker? Er det en spesiell grunn til at de bare har forsvunnet ut i det blå? Det nærmeste jeg har kommet er uerfarene mennesker som ikke en gang har peiling på hva de har og tror de har det utifra et dårlig bilde.
Kan dere anbefale en rase dersom vi ikke greier å finne indiske? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Jeg driver oppdrett av indiske pinnedyr (Carausius morosus). Årsaken til at jeg ikke har ute annonse er at jeg ikke får mer enn 5-10 kr stykke for dem. Det er også lav etterspørsel av dem ettersom de fleste her ønsker mer "avanserte" eller større arter av pinnedyr...
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Har du mulighet til å selge meg da?
Kanskje litt teit tid på året å sende pr. post, men er det mulig før snøen kommer og vinteren virkelig slår seg ned? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Her i Rogaland er det minusgrader nå om natta, og jeg har ikke noen heatpack så jeg tror ikke det går så bra...
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
ok, forstår den
![]() Hva med egg? De tåler jo litt mer. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Indiske pinnedyr:bilder: | Mr Matsy | Pinnedyr | 55 | 24-09-2008 18:51 |
| Indiske pinnedyr. | utyske | Pinnedyr | 10 | 07-09-2008 07:18 |
| Idag har de indiske kommi! Nå m bilder | utyske | Pinnedyr | 6 | 13-05-2008 07:46 |
| Indiske - hamskifte/sjuk? | utyske | Pinnedyr | 15 | 14-11-2007 10:35 |