| Pinnedyr Her diskuterer vi pinnedyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Oslo
|
Som dere sikkert har merket er det nå begynt å minske med bringebærblader.
Så jeg starter denne tråden der vi kan si hvordan det gjøres og hva man kan mates med. Jeg har fryst ned bringebærblader men hvordan skal jeg gi de til pinnedyrene? Skal de tine først? I så fall hvor lenge? Viktig kjøpte nettopp sitronmelisser fra ICA. Er disse usprøytete? Hvor får jeg kjøpe usprøytete? Skriver på iPhone så det kan være litt skrivefeil. Så ikke heng dere opp i det På forhånd takk for svar. Hvis noen andre lurer på noe om vinteforing så kan dere skrive det her.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Er det ingen som vet noe om Vinterfòring? Er første vintern jeg har pinnedyr og trenger litt hjelp
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
|
Sitat:
Der fant jeg denne..Spør en biolog - Pinnedyr Les de to siste postene..
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
![]() Bladene er såpass tynne at de tiner iløpet av sekunder så det er bare å ta de inn i buret til pinnedyrene med en gang. Jeg henger de inn i terraet i en krokformet binders som jeg har hengt i luftehullene i toppen av terraet. Du kan ikke forvente å få svar mellom kl 21 og kl 07.
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Ok takk for hjelpen
det er e.t. O vietnamske jeg har. Noen som vet om den fra ICA er sprøytet?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Beste er vel å gå innom nærmeste ICA å spørre/se på pakken.. Alt som er behandlet skal merkes..
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Jeg så på pakken der sto det ingen ting om sprøyting. Jeg ringte også kundeservicen og spurte og der svarte de at de. Kan være sprøytet. Betyr det at jeg ikke kan mate de med den? Må jeg la den stå i 2 uker før bruk eller hva?
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Prøv i en annen butikkjede, eller hvis du har en helsekostforretning tilgjengelig i nærheten. Noen slike "Internasjonale matsentre" har også slike varer.
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Ok da får jeg gi den til mamma da
også må jeg lete etter en ny