|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
|
har 18 vietnamesiske annan pinnedyr vil gjerne ha noe mer med dem er det noen arter som jeg kan hamed dem har et teratium på ca.40L
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
Medlem siden: May 2009
Sted: Buskerud, Drammen
Meldinger: 232
|
40 L ? Er ikke det lite til 18 vietnamesere ? Du kan sikkert ha noe sammen med de, men ikke i det terrariet. Du må ha et større et da
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Oslo
|
Du kan jo få deg indiske
litt mindre en vietamesiske. Men du bør skaffe deg et større terrarie
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 37
|
er ny her og lurer på om man kan ta vanlig akvarie lampe over akvariet man har pinnedyrene i det er sånn plastdeksel utenpå lysrørene så skall de vel ikke kunne brenne seg?.og må man ha lufte hull i den aliminiumplaten som fungerer som lokk el kan det bare være helt tett. dette er et vanlig stort akvarium så må jo tette der det er ment og ha ledninger til pumpe til fisken .må ha svar fort da vi må bytte over har ca 40 pinnedyr nå + egg
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Oslo
|
De trenger IKKE varme lampe!
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
Når de bor i et akvarie bør nesten hele lokket bestå av luftehull (1-2 millimeter stort) pga hvis ikke dannes det det mugg nede i buret.
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Akershus
Alder: 32
|
Det kan være lurt å ta bort det lokket til akvariumet og lage et nettinglokk med myggmetallnetting og treramme. Jeg har stifta fast nettingen i ramma jeg har laga. Det funker bra til noen andre dyr jeg har
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Pinnedyr (: | ElenaMichaela | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 19 | 05-09-2010 15:04 |
| Ønsker å få/ kjøpe pinnedyr av rasen indisk, vietnamsk pinnedyr | Haawie | Pinnedyr | 4 | 02-08-2010 16:29 |
| pinnedyr | valiant | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 4 | 22-10-2009 16:42 |
| Pinnedyr | Jon M | Pinnedyr | 5 | 05-04-2008 05:35 |
| Pinnedyr | troia | Terrarier | 36 | 26-12-2006 18:42 |