| Pinnedyr Her diskuterer vi pinnedyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Oslo
|
Jeg har nettop kjøpt mine første pinnedyr.
Det er to vietamesiske annan pinnedyr ![]() De er ca.3-4 månder (han i butikken husket ikke). Den ene har mistet et ben (så fikk 50% på den). Den ene er litt grønn og den andre kvist grå. Jeg har hørt at disse skal være en frisk grønnfarge. Og det er de ikke. Hvordan får jeg dem til å bli grønne? Som sagt har den ene mistet benet og det vil jo komme ut et nytt ben når den har hamskifte. Men når er de har hamskifte? Da må jeg jo ha det litt ekstra fuktig. Når jeg åpnet boksen som jeg fikk de i lå det 5-6 runde brune ting med mønsteret på. Er dette egg? Når jeg satt de inn i terrarie begynte den ene å splitte rompa og ut kom sånne kuler som jeg fant i boksen. Halen lagde også noen pumpende bevegelse. Er hun blitt mor? Plz svar på spørsmålende mine
|
|
|
#2 |
|
Guest
Medlem siden: May 2009
Sted: Buskerud, Drammen
Meldinger: 232
|
Grattis med pinnedyr!
![]() Det er egg ja, hvis de er klompette er det bæsj. Er de avlange med runde kanter er det egg. Det holder å spraye terraet 1 gang om dagen. Det gjør ikke noe at den ene mangler ett bein, og ja dette kommer ut igjen. At de ikke er grønne kommer av at det har vært lite grønt i terraet de har bodd i, og har byttta farge for å kamuflere seg. Si i fra hvis det er noe mer! ![]() Har du bilde av terraet ?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ja de var avlange med mønster
joho bilde av tararie kommer med en gang men hvet ikke helt hvordan jeg gjør det Når du ser bilde kan du si om det er greit eller ikke eller om det er noe mer jeg trenger i det. Ja det er en ting jeg lurer på hvordan legge ut bilder?
|
|
|
#4 |
|
Guest
Medlem siden: May 2009
Sted: Buskerud, Drammen
Meldinger: 232
|
Jeg bare laster de opp i albumet på profilen min, så går jeg inn på en tråd på forumet og trykker på [Insert] ( under smileyene ) så blir blildet lasta opp i tråden
![]() Hvor kjøpte du dem ? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Det heter buddy vedsiden av cc vest
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ønsker å få/ kjøpe pinnedyr av rasen indisk, vietnamsk pinnedyr | Haawie | Pinnedyr | 4 | 02-08-2010 16:29 |
| Nå har jeg fått E.T | Jon M | Pinnedyr | 3 | 16-07-2008 17:57 |
| Da har vi fått egg! | CamStatic | Agamer | 22 | 28-04-2008 16:43 |
| Hva har vi fått i hus? | Elvis | Taranteller | 14 | 17-11-2007 15:08 |
| fått meg to små | sandtrøen | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 10 | 13-08-2006 18:05 |