| Pinnedyr Her diskuterer vi pinnedyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Troms
Alder: 18
|
Har nå over 50 P.S.-babyer jeg skal selge, men hvor mye kan jeg selge de for? De er fra 1 til 3 cm store.
Og hvilken pris syns dere jeg burde selge de for til dyrebutikken? Er en dyrebutikk i nærheten som er interessert. Takker for svar
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Ingen her som har solgt P.S.-babyer før?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Jeg har aldri hatt denne arten, men (litt)spesielle pinnedyr koster omtrent 50 kr stk for unger. Men jeg vet ikke hvor stor interesse det er for denne i Norge. 50 kr stk synes jeg er en grei pris og hvis du selger til dyrebutikker skal jo de selge for det dobbelte, dermed 100kr så dem bør ikke koste mer enn det.
(Du finner ofte denne arten på einet.dk for 10kr stk for voksne, men pinnedyr er dyrere i Norge)
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
tror ikke du får solgt de for 50kr stykk. jeg kjøpte noen slike en gang og betalte 80kr for to voksne som var parringsklare.. og dreiv og la egg hele tiden..
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Tror 25 kr stk er det meste du kan få for disse.
Var jeg deg ville jeg lagt ut en annonse sånn som dette: 1 = 30 kr stk 5 = 25 kr stk 10 = 20 kr stk 20 = 15 kr stk Bare et forslag Som oftest når folk kjøper bebiser av tellas, skorpioner, pinnedyr osv. kjøper de flere for da er det større sjangse for at det er noen som overlever
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Hmm.. Før jeg kjøpte disse pinnedyra, så sjekka jeg en del annonser rundt omkring, og da så jeg at mange solgte de for 80-100 pr. stk.
25 syns jeg var litt lite, for det er det jeg selger voksne M.E. for til dyrebutikken Ikke jeg som har bestemt prisen, det var de på dyrebutikken
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Hadde det vært mine hadde jeg vært glad for å få solgt alle for 20kr pr stk
Er jo ikke så alfor lett å få solgt dem og for 20kr stk tjener jo du jo litt i hvertfall
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen spørsmål om Peruphasma schultei | Malin.. | Pinnedyr | 30 | 10-03-2009 22:57 |
| Peruphasma schultei...den första babyn :) | GekkoGalaksen | Pinnedyr | 9 | 18-01-2009 12:47 |
| Peruphasma schultei | Trond1 | Pinnedyr | 22 | 20-04-2008 16:52 |
| Peruphasma schultei pic | Trond1 | Pinnedyr | 21 | 25-07-2007 00:18 |