| Pinnedyr, knelere og andre insekter Vanlige spørsmål om Pinnedyr, knelere og andre insekter |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Bergen
Alder: 15
|
Kjøpte meg ett pinnedyr rett før sist helg, det er en eurycantha calcarata tror eg, men eg lurer på om den må pare seg med en hann for å få egg? Ser ikke noe egg
Og den va ganske dyr syns eg.. 179 kr,for ett pinnedyr som ikke legger egg og som er fullvoksent tror eg.. Håper på positive svar !
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Sted: oslo
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Disse tullebukken kan faktisk reprodusere seg både seksuelt og ikke seksuelt faktisk, haha. Men så klart bare hunnen som kan det da. Har du en han vill jeg fått tak i en hunn
Her er kilden Eurycantha calcarata |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Bergen
|
Sitat:
Tusen tusen takk!! Har fått håpet tilbake (: rart de gidd å pare seg når de ikke trenger |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansund
Alder: 21
|
Hva du har som substrat? Hvor ofte sprayer du buret? Hvor stort er buret?
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Sted: oslo
|
det burde være mye større!
da har den jo nesten ikke plass! :O tenker det burde være rundt 30x30x30 jeg ![]() helst mer i høyden
|
![]() |
| Emner |
| egg, eurycantha calcarata, pinnedyr |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| trenger hjelp med pinnedyr | mantris | Pinnedyr | 6 | 07-04-2011 21:11 |
| Trenger hjelp - Keiserskorpion, frosk og pinnedyr | mantris | Startgropen | 20 | 16-09-2010 21:31 |
| Trenger fakta om pinnedyr. | qello | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 10 | 17-12-2009 06:40 |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |
| Trenger litt hjelp med å bestemme meg: tarantell, pinnedyr | Chixz | Terrarier | 11 | 13-08-2005 15:44 |