"

Pinnedyr, knelere og andre insekter Vanlige spørsmål om Pinnedyr, knelere og andre insekter

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 05-07-2011, 09:06   #1
Junior Member

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 4
Standard Biller til filmopptak i oslo

Heisann! Jeg jobber som rekvisitør - og nå trenger jeg noen biller til ett opptak om en to ukers tid. Har vært på reptilparken, og i dyrebutikken nede ved storgata. De mente det var her jeg kunne få hjelp

Er det noen som har noen gode tips? Evt har biller selv?

Vi skal kun ha en billei bildet- men tenker at det er lurt å ha etpar stykker

Blir veldig glad for all hjelp!
Ring eller svar her

Kristina
91817920
Kristinaa er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 05-07-2011, 09:17   #2
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,310
Blog Entries: 4
Standard

En spesiell bille art/type dere leter spesielt etter? Biller kan være så mangt i miljøet vårt
Frogger er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 05-07-2011, 11:27   #3
Reptilfreak

Zpider sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: pluto
Meldinger: 184
Standard

Hva med store kakelakker ? Funker alltid bra i skrekkfilmer osv har ingen selv. Bare en ide
Zpider er offline  
Svar med sitat
Gammel 05-07-2011, 15:06   #4
Reptilfreak

CampALot sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Sverige. Sier vi i allefall...
Meldinger: 43
Standard

Store/små? Funker det med kakerlakkbebier? Nokså like biller.