| Pinnedyr, knelere og andre insekter Vanlige spørsmål om Pinnedyr, knelere og andre insekter |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 30
|
Heisann
![]() Vi overtok to indiske pinnedyr for noen uker siden. Nå har de blitt voksne - tror jeg, hehe. Dvs. de har blitt røde på frembena, men kommer de til å vokse noe mer? tipper de er rundt 8 cm nå. Var litt morsomt da de brått var tre centimeter lenger på 1-2-3 (freaket dattern min ut litt, hehe) 3 mai ![]() Som dere ser er eføy en høydare, men jeg håper jeg kan få dem til å spise noe annet og da jeg ikke har eføy selv (har dog oppdaget at en nabo nedi gaten har eføy hengende utover muren mot veien så man må vel kunne "låne" litt De bor forøvrig i et pyramideterra og har god plass der, men jeg lurer på om det er litt for mye lufting med nettingen i toppen.. kanskje jeg burde dekke til med en lett duk? jeg bruker ikke bark i bunnen da jeg ikke vil gå på noe "pinnedyrsmell" (redd for å ikke oppdage egg, hehe), så det holdes jo ikke så godt på fuktigheten da. Vel, jeg hadde egentlig ikke noe spørsmål, ville nå bare vise frem en av familiens to ny "kjæledegger". Fra før har vi fem av typen med fire bein og pels
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: oslo
|
Flotte pinnedyr
![]() Lille broren min har selv indiske pinnedyr og terrariet er fult av nymfer. Han bruker bark som substans. Så det fungerer bra
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tarantellene våre. | mariee | Mine virvelløse dyr | 21 | 19-10-2010 10:21 |
| Usikker på pinnene mine... | Buddhababe | Startgropen | 0 | 24-04-2010 23:28 |
| Våre dyr :D :D | Soli | Medlemmene | 77 | 07-02-2009 19:44 |
| Våre fotoalbum | Chixz | Småprat | 1 | 21-02-2007 23:02 |