"

Pinnedyr, knelere og andre insekter Vanlige spørsmål om Pinnedyr, knelere og andre insekter

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12-05-2011, 03:18   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Sep 2010
Alder: 30
Meldinger: 5
Standard Pinnene våre

Heisann

Vi overtok to indiske pinnedyr for noen uker siden. Nå har de blitt voksne - tror jeg, hehe. Dvs. de har blitt røde på frembena, men kommer de til å vokse noe mer? tipper de er rundt 8 cm nå. Var litt morsomt da de brått var tre centimeter lenger på 1-2-3 (freaket dattern min ut litt, hehe)

3 mai

Som dere ser er eføy en høydare, men jeg håper jeg kan få dem til å spise noe annet og da jeg ikke har eføy selv (har dog oppdaget at en nabo nedi gaten har eføy hengende utover muren mot veien så man må vel kunne "låne" litt ) Har nå sådd sitronmelissefrø, så håper de vil ha det etterhvert i tillegg. Tenkte jeg skulle hamstre litt bringebærblader også nå som det spirer og gror ute.

De bor forøvrig i et pyramideterra og har god plass der, men jeg lurer på om det er litt for mye lufting med nettingen i toppen.. kanskje jeg burde dekke til med en lett duk? jeg bruker ikke bark i bunnen da jeg ikke vil gå på noe "pinnedyrsmell" (redd for å ikke oppdage egg, hehe), så det holdes jo ikke så godt på fuktigheten da.

Vel, jeg hadde egentlig ikke noe spørsmål, ville nå bare vise frem en av familiens to ny "kjæledegger". Fra før har vi fem av typen med fire bein og pels
fnugget er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 12-05-2011, 07:47   #2
Reptilfreak

halis11 sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Sted: oslo
Meldinger: 207
Standard

Flotte pinnedyr

Lille broren min har selv indiske pinnedyr og terrariet er fult av nymfer.
Han bruker bark som substans. Så det fungerer bra
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Tarantellene våre. mariee Mine virvelløse dyr 21 19-10-2010 10:21
Usikker på pinnene mine... Buddhababe Startgropen 0 24-04-2010 23:28
Våre dyr :D :D Soli Medlemmene 77 07-02-2009 19:44
Våre fotoalbum Chixz Småprat 1 21-02-2007 23:02

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 04:29.