| Pinnedyr, knelere og andre insekter Vanlige spørsmål om Pinnedyr, knelere og andre insekter |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
hei har blitt litt innspirert av tropiske sommerfugler, og lurer på hvordan man får tak i dem å hvor det står litt info om dem.
takk for alle svar
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
England er veien å rette snuten for sommerfugler.
Først finn ut hva som er tilgjengelig på markedet. Hva slags habitat og klima du vil konsentrere deg om, velg ut noen aktuelle arter og bruk nettet aktivt. Har dessverre ingen gode linker å gi deg men kan love deg at det er en veldig fasinerende hobby om noe plasskrevende. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
jeg vet at det hvertfall er en i danmark som holder på med dette.. han har utrolig mange forskjellige sommerfugler.. men jeg husker ikke hva han het da.. men kan se om jeg kanskje kan finne ut av det igjen..
samme karen driver med oppdrett av kollibri og sommerfugl i samme drivhus, og drivhuset som han har dette i er 2000-3000kvm+ og han har også gartnere som jobber for han. og det drivhuset er visst bare stort nok til 3-4 kollibri familier i tilleg!
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: oslo
|
Det var en i sandnes (dessverre ned lagt) som brukte et stor drivhus. Det fungerte veldig bra
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bestille tropiske biller? | ilder-lady | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 76 | 07-07-2011 09:44 |
| Tropiske benkebitere | emil | Fôrdyr | 4 | 08-10-2007 12:23 |
| Sommerfugler | Chibi | Småprat | 0 | 08-06-2007 13:41 |
| Er det lov med Tropiske frosker i norge? | Janern | Lover og regler | 4 | 16-01-2007 10:13 |
| Mat til tropiske benkebitere og spretthaler | mr-repti | Fôrdyr | 13 | 15-01-2007 18:22 |