| Pinnedyr, knelere og andre insekter Vanlige spørsmål om Pinnedyr, knelere og andre insekter |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 29
|
Hei!
Jeg har ett par spørsmål ang kjempesneilene. For ikke så lenge siden kjøpte vi afrikanske kjempesneiler og finner lite info om de. Må si at de er noen kule dyr... hehe! Men lurte på om de kan ha "minerals trace elements vitamin D3" og liknende pulver i stedet for sepia skall? Sånn en får til reptilene. Og ellers tips for å få de til å vokse og bli store! ![]() Er de forresten nattdyr? Syns de kommer opp om kveldene og graver seg ned på morraen. På forhånd takk for svar! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Akershus
Alder: 32
|
Her er det mye info: Pet Snail & Slug Care [Pet Snails]
De er noen kule dyr. har mange sjøl Jeg bruker sepiaskall men kan også bruke ren kalkpulver. de trenger det for å bygge ut skallet når de vokser. også reparere det hvis det blir skader. ja de er nattdyr |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk for det, skal innpå og se på sida du tipsa om!
Har lyst på flere sneiler, falt heilt for de. Hehe
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Gratulerer med snegl!
![]() Det finnes noen tråder her inne på Reptilfreaks som omhandler disse flotte dyrene. For eksempel disse: - Kjempesnegle - Afrikansk kjempesnegl
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Det stod mye nyttig å vite! Hadde faktisk det meste riktig når det kom til hus og stell til de, så lider ingen nød! hehe
Det jeg ikke visste var at de faktisk trengte litt utfordring og syns det var spennende med litt ting å klatre på. Klart de skal få!!
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Afrikansk/sulcata | loslote | Skilpadder | 2 | 23-07-2010 06:15 |
| egyptisk/afrikansk PINNSVIN | ilder-lady | Småprat | 10 | 26-08-2009 17:42 |
| Afrikansk kjempesnegl | sofokles | Andre virvelløse dyr | 19 | 08-06-2008 21:08 |
| Afrikansk pinnedyr | troia | Pinnedyr | 7 | 29-01-2007 16:01 |