| Pinnedyr, knelere og andre insekter Vanlige spørsmål om Pinnedyr, knelere og andre insekter |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2010
Alder: 22
|
Hei, jeg har sittet å nilest på forumet her i 2 dager nå, og dette var de herligste dyrene jeg har sett i mitt liv. Jeg tenke på å kjøpe den her S Modifisert Exo-terra selges. - Reptilfreaks.no Er denne her grei til Mantis / Kneler?
Og spiser alle knelere fluer? For i faktabladet står det at noen kun spiser blader. Og vet noen om noen trolige kilder hvor man kan kjøpe Kneler egg / kokonger? Skal starte en bananflue farm slik at nymphene får masse mat da de blir født Har lyst til å oppleve hele prosessen fra Nymph til L5.Kilder jeg skal bruke da jeg gjør klart for mantisen er: Oppstart av Kneler terrarie? og for bananfluene: Bananflueavl | Reptilweb - alt om reptiler og terrarium Sveins dyreverden Mvh, Shade |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
INGEN knelere spiser blader - vis meg gjerne det faktabladet, så skal jeg ta ett oppgjør med den som har skrevet det
![]() Alle knelere er rovdyr, som utelukkende spiser andre insekter (og en sjelden gang bland de store artene en liten mus eller ett reptil)
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Jeg som er blind.. Pinnedyr var det som var skrevet der.Men holder et 45x35x35 but til kneleren? ^^ |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Da skal jeg bestille 5xSphrodomantis fra bugzUk.com han svarte sinnsykt fort på mailen og virket som han hadde god peiling
Han har jo drevet med det i 12 år.Noen som har hatt en kneler om vinteren før? takler de norske forhold med varmamatte? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Deroplatys dessicata - Dead Leaf Mantis | Thor Håkonsen | Knelere | 4 | 01-10-2010 12:59 |
| Mantis religiosa | magnusøy | Knelere | 11 | 01-06-2009 12:46 |
| Mantis religiosa | Thor Håkonsen | Knelere | 4 | 02-10-2007 06:26 |
| Fuktighet: Mantis Religiosa | Olliw | Knelere | 2 | 22-04-2007 13:23 |
| Mantis religiosa - Kneler | Kristian262 | Insektfakta | 0 | 22-11-2006 18:41 |