| Pinnedyr, knelere og andre insekter Vanlige spørsmål om Pinnedyr, knelere og andre insekter |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Alder: 15
|
Jeg har tenkt til å skaffe meg pinnedyr, men terrariet mitt knuste i forfjor vinter.
Kan man bruke akvarium som terrarium hvis man modifiserer på det? Ylva Aas |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Du må i så fall modifisere den slik at du får god luftsirkulasjon.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Raufoss, Oppland
Alder: 39
|
Hei Ylva!
Prøv denne linken her du. Har ikke prøvd det selv, men skal gjøre det. YouTube - Plexiglass Lid Installation Lykke til Hilsen Kim André |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
(Myggnetting kan kjøpes på Biltema til 40kr for 10 meter)
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Raufoss, Oppland
Alder: 39
|
Hallo Kristian! Jeg forstår skepsismen din, og jeg har ikke prøvd det selv på noen av mine tella. Jeg har spurt Rob( han på videoen) og stillt sp.målet. Han sier det avhenger av hvor mange hull som lages, men han har brukt det i lang tid til både Poecilotheria og Avicularia uten problemer. Rob er en veldig erfaren tella mann. Jeg har et 30x40x80 akvarium jeg skal prøve med. Tenkte å ha P.Regalis der. Mye kulere med tella enn fisk i akvariumet synes nå jeg.
Ha en fin dag! Hilsen kim André |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| akvarium, pinnedyr, terrarium |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Exo-terra vannfall - Dødelig, eller bra og naturlig? | rioth | Utstyr | 33 | 02-11-2008 00:04 |
| mate i terra eller petboks _? | shisha | Helse og sykdommer hos reptiler | 11 | 11-06-2008 19:19 |
| ran eller? | Neon | Taranteller | 8 | 30-12-2007 10:19 |
| Fore kornsnok, i eller utenfor terra | Olliw | Småprat | 51 | 26-11-2007 11:36 |
| han eller ho? | jernmannen | Helse og sykdommer hos reptiler | 8 | 07-03-2007 22:40 |