|
|
#11 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Sitat:
![]() Og Mia99: de maggotene du gir nå, er de slike fra sportsbutikk eller har du funnet de ute?
Mvh Fredrik (aka Freddy) Sist endret av CamStatic; 13-01-2012 kl 14:08. Begrunnelse: la til noe |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2012
Sted: Sarpsborg
|
Forresten jeg skal ordne bilder men må bare komme meg på en pc
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hadeland, Oppland
|
så denne bare fant du staggende rundt nede i kjelleren nå i vinter? ja da er det bra insj å få fôret den opp så den er klar til parring og det som ellers skulle komme til våren
håper den klarer seg, og lykke til videre.
|
|
|
#15 |
|
Reptilfreak
|
Tusen takk
slipper den ut når det blir varmt
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Reptilfreak
|
Venter..
er så kaldt nå
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
syns det her er bra, jeg.
om padda blir holdt riktig og i et ordentlig terra ![]() men jeg skal ikke komme med noe råd her, amfibier har jeg ca 0 peiling på
|
|
|
#18 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Slipp den ut ut på våren når det begynner å bli plussgrader, rundt slutten av april til midten av mai en gang tenker jeg passer bra, avhengig av hvordan værforholdene er da. Du må uansett ikke sette den ut nå, da de ligger opprinnelig og overvintrer i små huler og andre lune plasser akkurat nå i naturen for en god grunn.
Men det virker hvertfall som den har det godt og fint hos deg nå da i mellomtiden, så det er jo bra! Har den lagt på seg litt forresten? Og spiser den godt? Legg gjerne ut bilder, alltid interessant å se.
Mvh Fredrik (aka Freddy) Sist endret av Freddy90; 05-02-2012 kl 01:38. Begrunnelse: la til div |
|
|
|
| Følgende medlemmer liker innlegget til Freddy90 |
|
|
#19 |
|
Reptilfreak
|
Ja.. Gleder meg til å slippe den ut er så synd på den syns jeg
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Reptilfreak
|
Har akkuratt vært å sluppet den ut i dammen her nå og gjett om det var mange øyner som stirret på meg :O hørte kvekking over alt
virket som om han var utrolig glad! kommet hjem frisk og feit! jaja.. Kommer til å savne den glad den overlevde og glad for at den er lykkelig nå Klem Mia<3
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| rumpetroll av arten bufo bufo | david gabrielsen | Padder | 9 | 14-12-2011 23:03 |
| Vanlig Norsk Padde - Bufo Bufo | Nero | Amfibiefakta | 0 | 24-01-2009 18:13 |
| bufo bufo | steinelg | Padder | 51 | 04-09-2008 18:37 |
| Jeg har/holder vanlig Padde, bufo bufo | Evenruden | Padder | 2 | 15-11-2006 14:40 |
| bufo bufo | rotskrot | Padder | 8 | 27-07-2004 15:12 |