| Øgler Her kan du snakke med andre om øgler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2005
Sted: oslo
|
åkei,jeg har et ca 60 liters terarrie som jeg tenkte å fylle opp med noe,er det noen som har noen tips til (litt små da så klart) noen morsomme dyr som burde prøves?..og som det r mulig å få tak i..NB ikke slanger,er litt redd for slanger..
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Kunne jo prøvd noen biller. Så nettopp på et program om biller og der hadde dem noen sykt stilig bille. Mener det var en slags "Sand Bille".
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Vet ikke hva du har/har hatt, men kanskje Skinker (Scincidae) eller en dvergvaran, hvis dette er passe størrelse for noen av disse?
Mvh Robin
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2005
Sted: oslo
|
har sikla litt på noen forskjellige skinker,men de trenger vel endel mer plass?
en jeg bodde med ei god stund hadde en hel del forskjellige dyr,(kameleoner,agamer,iguaner,pyton etc)han jobba på båt og jeg hadde ansvaret for dyra hans når han var ute mange uker i strekk,så jeg klarer nok endel vanskeligere dyr,selv om de eneste jeg har holdt selv av reptiler er geckoer og firfisler og andre helt små,lette dyr. har hvertfall skikkelig lyst på et dyr med litt "IQ",og som det kanskje er litt størrelse på...egentlig så kan jeg godt mekke et større terarrie,har bare lyst på noe nytt..og som kanskje er litt spesiellt.. vet du hva dem trenger av str.på terrarie og sånt de da?og åssen er de å ha med å gjøre?...og går det an å få tak i uten alt for mye problem? |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| nytt, prosjekt |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Cam's tegninger | CamStatic | Småprat | 113 | 18-12-2010 14:09 |
| Prosjekt om taranteller. | Zatii | Taranteller | 6 | 28-04-2008 14:50 |
| Nytt prosjekt på gang :D | Eggy | Terrarier | 17 | 12-12-2006 21:03 |
| Nytt prosjekt: Aqua/Terra -rium | Evenruden | Generelt om amfibier | 12 | 12-12-2006 13:12 |
| Prosjekt om Taranteller | Eggy | Taranteller | 13 | 23-11-2006 12:36 |