| Øgler Her kan du snakke med andre om øgler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Hei!
Byttet til 0,1-0,7mm sand fra biltema! Sanden er veldig fin, er kansje får små korn? Når dyrene spiser så får dem i seg sand samtidig for dem bruker tungen når dem skal fange byttet sitt.. Lurer på om det er domt og ha så fin sand? Hva hvis jeg bytter til 0,9-1mm? Vil dem da også få sand i munnen? Gjør det noe om dem får sand i munnen da? Har lagt inn litt bark ![]() Det jeg lurte på er om dem kan få forstoppelse siden sanden er veldig fin.. 0,1-0,7 er jo veldig små korn ![]() Takker for svar |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Limbo
Alder: 24
|
Kunstgress er tingen!
da er det ingen risiko for forstoppelse hehtror det hadde vært fint om du sa hvordan dyr det dreier seg om, antar det er litt forskjell fra en stor øgle til en liten en
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Det dreier seg om halsbåndiguan
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Limbo
Alder: 24
|
ahha, men det kan jeg ikke utale meg stort om siden jeg ikke kjenner til dyret, men men. Jeg brukte sand til mine gekkoer før men byttet fort til kunstgress når jeg så at hun ene slet med å fange maten i terra og hadde en tendens til å spise sanden istede for fordyret
mater nå i tillegg utenfor terra for å gjøre det enda enklere for dem å fange maten =)
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| biltema, fra, sand |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder