| Øgler Her kan du snakke med andre om øgler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sukkulenter uten pigger kan du bruke. Om du skal bruke potte eller ikke kommer jo ann på bunn substratet ditt
|
|
|
#3 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
sitron melis`?
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
Alovera
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Limbo
Alder: 24
|
Eføy er fin
slik har jeg hengende fra en rot :O
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
hvis du skal ha levende planter i terrariet så er det viktig å tenke på at for at dem skal trives trenger dem nok mengde lys. dette avhenger av hver plante. Siden leoser generelt lever i et typisk ørkenområdet hvor det ikke regner for mye så passer selvfølgelig kaktuser av diverse godt. Men en ting, Kan du stikke deg på dem, kan leosene din og! En her sa sitronmelisse. Den er veldig lett å få til å trives og samtidig veldig hardfør. Nå vet jeg ikke hvalsags substrat du har. Hvis du har den på torvblanding, eller sand så ville jeg i såfall anbefale å ha deler med torv der du planter og dekke med sant, problemet med sand, var atjeg fikk høre at den suger ut fuktigheten av torven, så viktig åvanne mere på akkuratt disse områdene.
ellers har du jo muligheten til å ha dem i potter, det går veldig fint, men ser litt rart ut syns meg, med mindre du greier å skjule pottene
|
![]() |
| Emner |
| hvilke, planter |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kjøttetende planter! | NFredrik | Vivarier | 7 | 26-07-2010 20:52 |
| kunstige planter | taggen | Medlemmene | 8 | 21-03-2008 14:16 |
| Grønne planter | telia | Terrarier | 5 | 28-08-2007 16:12 |
| Hvilke planter kan jeg ha i terarie ? | skorpion | Terrarier | 10 | 12-11-2006 21:27 |
| Planter til Iguana | skorpman | Andre øgler | 1 | 07-06-2004 22:56 |