"
Gammel 24-06-2007, 15:00   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 11
Standard hvilke planter..

Tenkte å innrede leo gecko terrariet med noen ordentlige planter, ikke all dnne plastikken.. hvilke planter kan jeg bruke som ikke er farlig for de? og hvordan planter jeg dem? i potter? :confused:
Hermansen er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 24-06-2007, 17:49   #2
Caffeinism
Admin

_Nagash_ sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
Meldinger: 5,364
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)

Sukkulenter uten pigger kan du bruke. Om du skal bruke potte eller ikke kommer jo ann på bunn substratet ditt
Svar med sitat
Gammel 24-06-2007, 18:19   #3
Guest

Meldinger: n/a

sitron melis`?

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 24-06-2007, 18:59   #4
Reptilfreak

Crispy sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 747

Alovera
Svar med sitat
Gammel 24-06-2007, 21:41   #5
Reptilfreak

Xull sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Limbo
Alder: 24
Meldinger: 228

Eføy er fin slik har jeg hengende fra en rot :O
Xull er offline  
Svar med sitat
Gammel 25-06-2007, 09:26   #6
Senior Member

Repti_queen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
Meldinger: 1,530
Standard Re: hvilke planter..

hvis du skal ha levende planter i terrariet så er det viktig å tenke på at for at dem skal trives trenger dem nok mengde lys. dette avhenger av hver plante. Siden leoser generelt lever i et typisk ørkenområdet hvor det ikke regner for mye så passer selvfølgelig kaktuser av diverse godt. Men en ting, Kan du stikke deg på dem, kan leosene din og! En her sa sitronmelisse. Den er veldig lett å få til å trives og samtidig veldig hardfør. Nå vet jeg ikke hvalsags substrat du har. Hvis du har den på torvblanding, eller sand så ville jeg i såfall anbefale å ha deler med torv der du planter og dekke med sant, problemet med sand, var atjeg fikk høre at den suger ut fuktigheten av torven, så viktig åvanne mere på akkuratt disse områdene.

ellers har du jo muligheten til å ha dem i potter, det går veldig fint, men ser litt rart ut syns meg, med mindre du greier å skjule pottene
Svar med sitat
Svar

Emner
hvilke, planter

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Kjøttetende planter! NFredrik Vivarier 7 26-07-2010 20:52
kunstige planter taggen Medlemmene 8 21-03-2008 14:16
Grønne planter telia Terrarier 5 28-08-2007 16:12
Hvilke planter kan jeg ha i terarie ? skorpion Terrarier 10 12-11-2006 21:27
Planter til Iguana skorpman Andre øgler 1 07-06-2004 22:56

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 03:28.