| Øgler Her kan du snakke med andre om øgler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
PCen er klikka så skriver dette på mobil. For det første: kansje jeg har lagt stålorm på feil forum (hvet ikke hvor ellers skulle ha lagt det...). har funnet et stålorm bol i hagen og lurer på om jeg kansje kan ta en av de 5 i et terra. men bare hvis jeg hvet av det går(for dyrets helse.) noen som har hatt stålorm som terra dyr, noeN erfaringer? uansett hva kan man mate den med, hvor varmt luftfuktighet. HVOR lenge de lever og lange de blir? eller all fakta som trengs for hold av stålorm. takker for alle svar på forhånd
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
sant som mr repti sier. stålorm er en benløs øgle. min mening er at dyr som er født i naturen bør få bo i naturen. fangenskaps fødte vet nok ikke bedre og har ikke vondt av dette, mens å ha vf dyr er jeg imot. da har de fått smaken av livet i det fri, så kommer det noen å stenger de inne.. syns ikke det er riktig. men som sagt, dette er bare min mening.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Helt enig med reptilfrelst natur fødte dyr bør bo i nautren, ellers har faktiks Stål ormen 2 bitte små ben bak. Men ligner på en slange og bruker ikke de 2 bena, da de er nokk for små.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jun 2007
|
hvor mange unger får stålormen og hva har de ungene i?? kryper de bare etter morra eller har de et slags rede eller bol?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Haugesund
|
ternger du litt hjelp med stål orm ja
![]() okey. 1. ha fuktig mose opii terra 2,kan ha vanlig temp slipper og ha det utrloig fukti men de liker det mitt i mellom. 3. stålormer liker(elsker maker) og dette er greit mat de liker også andre dyr i norge men mak er favoritten . er vell det jeg kan etter og ha hatt stål orm i 3 1/2 år
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jun 2007
|
jepp takk. jeg mater mine med sneiler