| Øgler Her kan du snakke med andre om øgler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Østfold
Alder: 25
|
Jeg må i dag legge meg til i rekken av alle som har fått med en husgecko på fordyrbestilling.
En stakkars liten og relativt tynn krabat. Den er bare 5cm fra nese til haletipp. Har et ledig terra stående og setter opp dette i morgen tidlig. Problemet er at jeg ikke har noe mat til den for hånden. Er ikke tilfeldigvis noen i nær omkrets som har litt bananfluekultur, evt fluer? Skal også ta en ringerunde i morgen og se hva jeg klarer å skaffe. Regner med at nyfødte dubia blir for store til denne krabaten. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Fulgte også med en liten edderkopp jeg aldri har sett maken til. ca 4-5mm. Lynrask, og hopper forbausende høyt til å være så liten. Svart med noen hvite tegninger. Prøve å ta bilde av den i morgen.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Haugesund, Rogaland
Alder: 36
|
Edderkoppen er nok bare en vanlig zebra(hoppe)edderkopp (Zalticus sebraneus) - helt vanlig også i Norge (men utrolig kule !)
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
ja, den er nok ikke uvanlig, men var ikke denne varianten. denne var mye mer svart og hvit i mønstret, derfor jeg synes den var litt artig. ikke noe jeg kunne tenkt meg å ha løs i stua men, hehe.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Øgler Trenger hjelp med terrarium til husgecko. | MrMlink9 | Frosker, padder og salamandere | 1 | 28-08-2011 22:19 |
| Hemidactylus Triedrus - Indisk HusGecko | Grønn | Slanger, øgler og skilpadder | 1 | 14-10-2009 11:03 |
| Husgecko? | nidhogg | Gekkoer | 10 | 04-08-2007 16:08 |