| Øgler Her kan du snakke med andre om øgler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Hei alle sammen! I stad leste jeg noe jeg syntes var litt rart. Fant en engelsk forside der der man også kunne lese om hva de forskjellige reptilene kunne spise. Der var det avkrysset at leoser ikke kunne spise zohobas larver grunnet for at de var for store
![]() Syntes da dette var veldig rart da jeg har sett flere som mater med det. Lurer derfor på hva dere her inne på forumet mener om det? Ble litt nyskjerrig. Ps: viste ikke om dette innlegget passet best på fordyrende heller her, valgte dette siden det er med leoser. Vis moderator mener dette er feil sted kan jeg flytte den ![]() Mvh Marius |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Rogaland
Alder: 19
|
Har du en link til denne siden?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Who Eats What - reptile feeding chart - Live Foods Direct UK
her har du link. Det står ikke at dem er for store akkurat, men det er avkrysset at dem ikke spiser dem :S |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Hehe okei! Det er det jeg også tenkte meg, ser jo at de fleste bruker dem her. Men ble litt forvirra når det stod der. Trokke dem har testet ut
Hehe
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Ville ikke stolt blindt på den chart'en der.. er mye som er feil.
Det finnes da en del anoler som spiser bananfluer, og jeg kan ikke helt tro at kameleoner kan ete melorm som basisdiett? Og det finnes jo noen skinker som skal ha litt grøntfor/frukt også. Zophobas til leopardgekko går fint, men i moderate mengder. Jeg har opplevd ved "overforing" av zophobas kan føre til enten oppkast eller ufordøyd avføring.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Hehe nei stolte ikke helt på den heller da jeg så at zhohobas ikke kunne gis til leos :S
Men de selger sinnsykt billig fordyr, bare kipt de ikke sender til Norge. Har lest om noen som har fått bestilling fra dem faktisk. Prøvde å mase litt på dem men det gikk ikke |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| fordyr, melorm, rart, zohobas, Leopardgekko |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|