| Øgler Her kan du snakke med andre om øgler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 26
|
Noen som vet hvor lenge dyrebutikken i Strømstad er open i dag?
Skal dit etter jobb i dag.. Har lest masse kjøpt terrarie og skjegg agam Er det endelige valget
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Hei du! Den er oppe M-F 10-18 LÖRD 10-16. Men anbefaler å ringe først! Det har vert 50% på alt reptilutstyr der en stund nå så ring og hør hva dem har igjen! Kjedelig med en bomtur.
Tlf = +46 526 60 45 0 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Det er litt riski men tenk da! Halv pris på alle dyr og terrarier, det blir billig! Så klart ikke vis du blir tatt.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Rogaland
Alder: 19
|
Å kjøpe en hel del reptil-utstyr på en smuglertur er vell ikke det smarteste å gjøre. Og som evak sier finnes det nok av skjeggagamer i Norge.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sarpsborg
Alder: 28
|
Vil ikke anbefale dyr fra den butikken.. alle gangene jeg har vært der så har det vært mange dyr i svært dårlig forfatning..
og arter blir blandet i hytt og pine.. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Oppskrift på å bli stoppet på grensen er vel å ha bilen full av terrarier og terrarieutstyr.. believe me, I know.
Skjeggagamer går for temmelig billig i Norge også, og det er vel ikke snakk om mer enn kanskje 600 -700 kr, og kanskje ikke det engang. Såppas mener jeg at et menneske bør ta seg råd til når det kommer til å kjøpe et dyr. Billig er ikke alltid nødvendigvis bra, og med dyrebutikk-dyr er det en stor sjanse for at dyret kanskje ikke spiser som det skal, eller har med seg parasitter. Tryggeste er isåfall å heller kjøpe utstyr i sverige, og så kjøpe øgla i Norge..
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 26
|
Det er ikke pengene det står på... Heller hvor jeg får tak i dem..
Forslag? |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Sitat:
Særlig hvis du bor i Oslo-området.
|
|
![]() |
| Emner |
| reptiler, Øgler, Skjeggagam |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvor lenge kan de overleve i postgang? | magnusøy | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 10 | 06-07-2009 07:18 |
| hvor ligger dyrebutikken i strømstad? | stokken | Messer og utstillinger | 1 | 12-06-2009 19:31 |
| hvor lenge må jeg vente? | powerboy | Taranteller | 14 | 11-03-2008 20:34 |
| Hvor lenge uten mat? | abarth | Taranteller | 9 | 24-10-2007 13:47 |