| Øgler Her kan du snakke med andre om øgler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jul 2004
|
Hei. Lurer p hvor er det nÊrmeste jeg kan f taki noen Iguaner rett over grensa ved svinesund...? Eventuelt noen andre bedre steder...
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Sitat:
Det fantes en dyrebutikk i str¯mstad som solgte iguaner vet jeg, om den eksisterer fremdeles vet jeg ikke... Jeg ville vel neppe kj¯pt der (igjen). Den aldrende kvinnelige ekspedit¯ren prakket p oss juvenile iguaner til 300 kr stykket mens hun bedyret at de ikke ble st¯rre enn 50cm, og ikke spiste noe annet enn kinakÂl Mitt f¯rste, siste og eneste impulskj¯p (smekk smekk p lanken). Dan J |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
haha
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold
|
Hei Haakky!
Det nærmeste over grensa er Akvarie butikken i strømstad, det er ikke den samme butikken som "DanFekar" her beskriver.....for den eksisterer ikke mer. Akvarie butikken i strømstad driver seriøst. Den ligger litt bortgjemt, kjør opp den bratte bakken til venstre ved apoteket.....når du ikke kan kjøre lengre så er du fremme. Ellers så er det en butikk i munkedal "Munkedal Zoo" den ligger ca. 1 1/2 til 2 timers kjøring fra Svinesund. De er billigere på reptilene, men ikke like seriøse og det har hendt at kvaliteten på dyrene ikke alltid har vært det beste, noen ganger har det forekommet midd og slikt på dyrene som har vært til salgs.....men de pleier å ha større utvalg av reptiler enn det strømstad pleier å ha. Ellers så kan det lønne seg å kjøpe privat.....sjekk annonser på Repti.net! Link til repti....http://www.repti.net Ha det godt så lenge og lykke til.......! vi snakesss~~~~~ Mvh Varanen69! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
Medlem siden: Oct 2004
Sted: norge
|
hei sann!
strømstad zoo har åpnet i nye lokaler i strømstad. Det nye stedet ligger rett borten for ved systembolaget,det lå en zoo butikk der for mange år siden også..... De har en liten avdeling med reptiler,jeg var der for ca en uke siden,de hadde bare noen geckoer å en konge python,men eieren av butikken sa han skulle ta inn flere reptiler,vi får håpe det blir ett rikt utvalg av reptiler der
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| kjøp |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kjøp av fòr | kirstey | Helse og sykdommer hos reptiler | 7 | 03-04-2008 20:52 |
| kjøp av tusenbein? | myraas | Myriapoder | 4 | 22-02-2008 20:50 |