| Øgler Her kan du snakke med andre om øgler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Asker
Alder: 39
|
Noen som vet om det er mulig og få tak i noen dokumentar filmer på leo'ser???
Har søkt og googlet til den store gull medaljen, men finner ikke noe Har prøvd amazon og national geographics uten hell... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Har lurt på det samme selv, har aldri egentlig funnet en god dokumentar om reptiler i fangenskap.. Har ikke leita så mye etter de litt uvanlige artene da mest sånn som Leo'ser, skjeggis, kornsnok, KP osv..
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Tror det blir vanskelig å finne noe med KUN leoser, jeg har ikke sett/hørt om noe. Men finnes selvsagt noen dokumentarer som har med leoser inn mellom annet. Mener det var litt om leoser i Life In Cold Blood serien... Som jeg forresten anbefaler deg sterkt hvis du ikke har sett den, selv om det ikke handler kun om leoser! Kostet meg rundt 100-150 kroner rett med frakt og sånn på BBC shoppen for hele serien på dvd.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Asker
Alder: 39
|
Ja den hørtes interressant ut.. har du en link til siden kansje?
http://www.bbcshop.com/Science+Natur...nvt/bbcdvd2553 Fant den her så andre kan ta en titt også... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Finnes ingen filmer om leoser :/
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Kanskje jeg skal lage en..
Som jeg kanskje kan klare og drøye ut til 2,5 min
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Pft.. sleng på en lang intro og bruk mange effekter i overgangene mellom klippene, så er du kanskje oppe i 5 min
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Norge
Alder: 25
|
" title="YouTube - ‪The Leopard Gecko‬‏" target="_blank">YouTube - ‪The Leopard Gecko‬‏
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Dokumentarer om taranteller? | smittsmule | Taranteller | 3 | 07-05-2009 22:06 |
| Gode lengre filmer/dokumentarer om Reptiler/Amfibier | Evenruden | Filmsnutter | 1 | 21-11-2006 15:20 |