| Øgler Her kan du snakke med andre om øgler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: I midten
Alder: 32
|
Noen som vet?
Pusher på fordi det virker som den har smerter. Er det noe jeg kan gjøre i forkant av besøk hos dyrlege? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Det de kan gjøre er å ta blod prøve, noe som sikker er litt vanskelig på en leo kan jeg tenke meg også kan de ta rønken.
Det beste er jo å ha med en avføringsprøve da den forteller veldig mye, men har man ikke, så har man ikke.. Dette kan man stikke bort med senere på dagen eller dagen etter. Hvis dyret ditt viser tegn til smerter er det bare å komme seg bort med en gang.. En avføringsprøve kan man ta fra dyret den ene dagen og putte den i kjøleskapet godt pakket inn og ta med til dyrlegen dagen etter. Dette ødelegger ikke prøven. Den må ikke være dagens fersking for å si det sånn Den må være godt pakket og ligge i kjøleskapet. Den kan ikke være eldre en to dager med kjøleskaps besøk!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
"pga. en leo som ikke har spist på et par dager."
jeg har hatt gekkoer som ikke har spist på 2 måneder.. hva er den originale grunnen til hvorfor du rusher sånn til veterinær etter bare et par dager..?
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Sitat:
tenkte det jeg også, men når han sier at det ser ut som dyret har vondt, la jeg inn mitt innlegg.. |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| En hane på besøk i noen mnd ;) | leo77 | Mine Herptiler | 12 | 14-05-2009 09:33 |
| Besøk | junior | Småprat | 23 | 05-10-2008 06:36 |
| Besøk | E.Spider | Småprat | 2 | 29-04-2008 21:54 |
| Besøk hos reptilparken. | sandtrøen | Småprat | 15 | 05-03-2007 15:23 |