| Myriapoder Forum for skolopendre og tusenbein |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
|
Har i en relativt kort periode hatt Lulus terrestri og Archispirostreptus gigas. Fikk ganske nylig et nytt par med L. terrestri og disse er veldig forskjellige fra de jeg hadde fra før. De var mørkere, og var mer mønstret enn de jeg hadde fra før som var jevnt over lysebrune. De var også fulle av "sår" som så ut som brannsår, og som jeg har konkludert med at må være mangelsykdommer på grunn av at de har fått for lite kalsium tidligere. Men kan det være noe annet? En slags form for "tusenben spedalskhet" kanskje..
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
|
Skulle gjerne lagt til bilder om bare noen ville forklare meg hvordan.. Må jeg legge dem i galleriet først?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Du kan legge til bilder ved å plassere bildene dine på en server og så linke til dem i innlegget ditt ved å bruke denne knappen:
![]() Eller du kan vise bildet ditt direkte i tråden ved å laste det opp som et vedlegg til posten din (Se undermenyen "Legg til et Vedlegg", når du poster et innlegg) mvh DanFekar |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| blandt, sykdom, tusenben |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Midd blandt fordyr... -.- | CamStatic | Fôrdyr | 6 | 10-08-2008 10:55 |
| Siden det kan være litt ulumskheter blandt salg av reptiler... | CamStatic | Reptiler | 7 | 03-04-2008 18:30 |
| Tusenben søkes. | _Nagash_ | Myriapoder | 7 | 26-11-2007 20:51 |
| Røde dyr på tusenben?? | Crispy | Myriapoder | 7 | 18-11-2007 14:48 |
| sykdom - HJELP | HÃ¥vard | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 4 | 05-07-2005 20:19 |