| Myriapoder Forum for skolopendre og tusenbein |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
|
Eg var inne på nettsiden aquazoo i dag og sjekka ka dyr dei hadde, så leste eg der dei hadde noken bilder av butikken sin! då fekk eg eit sjokk, eg har faktisk vert der inne før og det er ikkje langt vekke!
Eg ringte til dei og spurte om vilke insekter dei hadde i butikken, eg spurte om dei hadde tusenbein, det hadde dei, og han fyren sa at det latinske navnet startet på TERRESTI, men han viste ikkje ka resten var! Er det noken her som veit ka art han meiner og har dere litt info om den? Blir kjempe glad vist eg får svar!! Då får eg kansje tusenbein i morgen!!! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Bergen
|
Kan det være lulus terrestri han mente?
Tror ikke jeg vet mer om disse dyrene enn deg for å si det sånn, men google er en fin ting ;P Får vente til en proff kommer og ser om det er riktig, ble litt usikker her...
Mvh Adriano Sist endret av Adriano; 15-01-2008 kl 19:02. Begrunnelse: mer info.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Tusen takk for svar!!
Han fyren sa at han var litt brunaktig i fargen!, men eg har nettop sett eit bilde av den og der var den svart og rød trur eg! Har noken spørsmål om den: 1.kor stort terra skal den ha? 2.kor lang blir den? 3.går den an å handtere? 4.skal den ha drikke skål? 5.ka skal luftfuktigheten vera på? 6.kor gamle blir dei? Håper på svar! Eg blir kjempe takknemlig då!!! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
hvis du leser litt i denne delen av forumet finner du sikkert det du leter etter.
selv kan jeg ingeting om disse dyra Myriapoder - Reptilfreaks.no
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Nei det gjer eg ikkje.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Bærum. Uhuhu.
|
Just Fucking Google It
Eller. Jeg skal være litt hjelpsom også. Søk: Lulus Terrestri Kryss gjerne av på kun norske sider. Hvis ikke kan du få hjelp fra foreldre til å forstå en engelsk side.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Tusen takk for hjelpen løven30!!
Er knall glad no! Da kjøper eg nok den i morgen
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
lykke til. du får ta noen bilder når den er i hus.
|
![]() |
| Emner |
| terresti |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|