| Myriapoder Forum for skolopendre og tusenbein |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Er det noen her som har kjempe tusenbein??
Hvis det er dem lette å ha med å gjøre?? Har tenkt til å skaffe meg det,men vil vite litt om dem først.. Er det noen som selger det her?? Som er litt billigere enn i dyrebutikker.. Og hvordan er det å sende disse dyrene i posten nå i disse dager? Håper det er noen der ute som kan svare meg på dette..
|
|
|
#2 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
hei har 2 typer,
1. Lulus terrestri (liten) 2.Spirosteptus giganteus (stor) hva koster de i dyrebutikken din da? |
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Er dem lette å holde?? El trenger dem litt "spesial" behandling??
På Gjøvik koster dem mellom 300-350 kr.. Vet om et sted til 275, men der kommer det 100 kr i tillegg (kjøring) Er dette normal pris på sånne dyr?? Og hvordan ser man forskjell på kjønnet??
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Sted: haugesund
|
dem er lette og ha men du må huske på:
- relativ luft fuktighet på 50 - 80% - jeg mater min med epler og paprika - jeg bruker bark i terariume,det holder på fuktigheten - har også noen planter(har noen i plastikk) jeg betalte 300kr for min Spirosteptus giganteus,det er en grei pris. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| kjempe, tusenbein |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Terrarie til kjempe tusenbein | Chixz | Terrarier | 7 | 05-06-2007 13:17 |
| Vandrende blader - Kjempe tusenbein | Tarantellen | Pinnedyr | 6 | 20-12-2006 08:57 |
| Kjempe tusenbein :D | Fluffy | Myriapoder | 12 | 02-06-2006 21:13 |
| Mat til Kjempe tusenbein | Fluffy | Myriapoder | 5 | 02-06-2006 12:14 |
| kan man ha to kjempe tusenbein sammen | thomas15 | Myriapoder | 2 | 30-09-2005 19:22 |