|
|
|
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
Tenkte det var like greit å lage en egen tråd , som vi kan oppdatere etterhert som det skjer noe her. Enten om det er nye Tellar eller hamskifte
. Her er G.Rosea som heter Gudrunn, den kommer fra Lillepetter. ![]() Her er A.Geniculata (Whity) , denne er også fra Lillepetter. ![]() Så en A.Versicolor (Colargol) , også fra Lillepetter. ![]() Her er B.Smithi (Smith) , også fra Lillepetter. Denne er for tiden gravd seg ned, så er vel hamskifte på veg. ![]() ![]() Dette er en av de siste B. Boehmei (Ildtopp) , denne fikk vi kjøpe av Telia. Her er det nok ett hamskifte rett rundt hjørnet, for abdomen er DIGER. ![]() ![]() Den siste for nå er en C.Cyaneopubescens (forløbig kalt bare c.c) , denne kjøpte Morten i går av therabro. C.C er en flott liten sak med fine farger, den står fremme hele tiden så er fin å se på. ![]() ![]() Siden de 3 minste ikke har flyttet inn i terra ennå , så har vi god tid å tenke grundig gjennom innredningen. Det står fortsatt flere arter på ønskeliste her. Noen av de er : G.Pulchra , B.Emilia , B.Albopilosum Til slutt for nå tenkte jeg å avslutte med ett bilde av Lurven,han er en av våres 2 Shih Tzu`r.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
mange fine dyr
å bilder likte C.Cyaneopubescens å A.Versicolor fine farger, har hat lyst til å skafe såne blir nok det ettervert
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Lillepetter har vel også slike tilsalgs, men de er mye mindre. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Jeg har kjøpt to ved to anledninger, men begge døde under transport. Eller den ene ligger og varmer seg nå, har et lite håp om at det er liv i den. Så dere har ikke kjøpt den jeg skulle ha
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Gratulerer med ny tarantell
![]() Den er kjempe fin ![]() Begynner å bli noen taranteller nå, moro det.. Nydelige bilder også
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Gratulerer med enda en ny tarantell, GBB er flotte. Begynner og bli noen dyr på dere og nå
2 av de 4-beinte blir jo 8-beint det og da
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Du har noen kjempefine dyr der Moniq. Likte navnet til rosea'n din
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Da har "Cyane" fått sitt første måltid her hos oss, en middels Siriss ble fanget rimlig fort.
![]() Bilde ble ikke bra for tok gjennom plastboksen. ![]() Så har jeg gjort klart Exo-terra til den, ble både hule og klatremuligheter. ![]() Skal prøve å få kjøpt noe mose på zoobutikken hvis de har. Får nå på vinteren er det håpløst å finne ting ute. Ser mere naturlig ut med ting man finner ute. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Flott terra, men Chromatopelmaen er en semi-ørkenlevende art som skal ha det knusktørt, så jeg håper dere lar det tørke før dere setter henne inn i terrarier, men det visste dere vel sikkert
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| moniq, morten71, sine, tarantella`r |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/mine-virvellose-dyr/6049-morten_71-og-moniq-sine-tarantella-r.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Reptilfreaks | This thread | Refback | 20-05-2008 10:29 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Fanden sine dyr | fanden | Mine Herptiler | 70 | 18-05-2012 21:18 |
| Jonas sine snutter som egentlig ikke er Jonas sine i det hele tatt... | Jonas | Filmsnutter | 84 | 24-05-2011 21:01 |
| Reptilia89 sine dyr:) | Reptilia89 | Medlemmene | 13 | 01-10-2008 19:20 |
| Moniq her. | moniq | Medlemmene | 34 | 01-02-2008 15:30 |