|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Stavanger
Alder: 32
|
Fikk pakke i posten i dag!
En nydelig Grammostola pulchripes 0.1 sub adult.Og fruen var vist tørst etter reisen på 3 dager fra UK. ![]() ![]() ![]() ![]() Nå skal hun få en uke i fred å ro før hun får hilse på noen sirisser..
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
De er fine
![]() Den er sikkert sulten etter reisen så jeg ser ingen grunn til å ikke teste ut litt foring
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Denne har ikke spist noenting siden jeg fikk den. De siste ukene har den blitt mørkere og mørkere på abdomen, så da visste jeg hvorfor..
![]() Før: ![]() Dette synet møtte meg i dagmorges: ![]() Dette er mitt første hamskift, så jeg vurderte sterkt å gi gamleerik i å gå på jobb. Men samvete vant.. Når jeg kom hjem 8 timer senere var den ferdig. Og for et syn! Gull, svart, masse rosa/orange hår og små flater med lyselilla hår på carapace. Det er da man skulle vært utstyrt med noe aent enn Sonyeric. W995... ![]() Men men, here you go: [ATTACH] [/ATTACH]
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Grattis med nydelig tella.
Godt tips til bs-måling, strekk ut hammet og mål også kan du vel legge på rundt 1cm +- ![]() Edit: Husk å måle diagonalt!
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
Flott Grammostola
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Men med 12,5 cm "u-strukket" på gamlehammet vil jeg tippe hun er oppi 16-17 cm nå. ![]()
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Grammostola aureostriata = Grammostola pulchripes | telia | Taranteller | 13 | 30-04-2009 10:04 |