|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Sted: Rogaland
Alder: 23
|
Tenkte jeg skulle starte egen tråd, selv om lista bare består av to arter nå
har en del på innkjøps lista så regner med den stiger ganske fort Først ut er min brachypelma smithi, 7cm stor nå ![]() Hær bor han: ![]() var desverre mitt i middagen da jeg dro ut kameraet, og lite interesert i å vise seg frem ![]() Neste ut er min Avic versicolor, på 2,5- 3cm Som forøvrig kom i posten fra rkspider på tirsdag ![]() Bildene hos den ble en del ut av fokus ![]() Men uansett, nedi hær bor den: ![]() ![]() og om man ser godt etter ser man innbyggeren hær: ![]() Det var det for denne gang, oppdaterer med en gang det skjer noe nytt hær i gården ![]() I mellomtiden skal jeg lære meg å ta bilder i fokus Tips og kritikk på oppsettene er veldig velkommen Mvh kim |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Hei og velkommen så mye inn i denne herlige hobbyen!
![]() Kan si 99% sikkert at hvis du først er bitt av bassillen kommer nok samlingen din til å dobles, nei 3dobles, nei 4dobles i løpet av kort tid! ;P Ser frem til oppdateringer med bilder litt mer i focus ;P Altid gøy å se andre sine dyr og terrarier
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Sitat:
Skriver under på den der... Man blir hekta på tellaer, fantastisk sammle hobby, bare må ha den, og den, og den.....så er man snart opp i 20 stk.
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
hehe, ja vil ha lista blir bare lengere og lengere
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
|
Har vært oppe i over 20, bare 4 igjen nå
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Da fant jeg versicolorn i hamskifte for ca 30min sia
![]() Foreventa det ikke helt så det var gøy ![]() Kommer ikke til med kamera nå, så bilder kommer litt senere |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Hei og håpp
![]() Stund siden update hær nå A. versicolor første foring etter ham-skifte fin farge og hele 4cm diger!![]() ![]() B.smithien skifta ham helga etter versicolor'n, men har ikke fått noe bilde av den enda ![]() Var forøvrig en tur på Zoo-1 på hinna i går, uten planer om å kjøpe noe. Meen, en stk klarte selvfølgelig å finne veien i handleposen ![]() 0.1 P.Striata, 10cm Bo plassen fåreløbig Nydelig karakter ![]() Det var det for denne gang ![]() Mvh Kim |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Fine t's! Får jeg spørre hvor mye du måtte ut med for striataen?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kraissy's dyretråd! | Kraissy144 | Mine virvelløse dyr | 92 | 07-01-2012 18:41 |
| Lompah's dyretråd | lompah | Mine virvelløse dyr | 86 | 24-07-2011 20:25 |
| Nim`s dyretråd. | nim | Mine Herptiler | 24 | 08-09-2010 15:08 |
| Miroxx nye dyretråd | Miroxx | Småprat | 63 | 26-07-2010 18:37 |