|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
Har etter uendelig lang tid klart å opprette min egen bildetråd. Nesten stolt av meg selv
![]() Så her blir det etterhvert bilde og videoppdatering av dyra mine. Starter med en video fra forrige foring. Restene fra min middag faktisk ![]() " title="YouTube - E trigonopodus med kylling.mp4" target="_blank">YouTube - E trigonopodus med kylling.mp4 Og et par bilder av en veldig fin, aktiv og interessant tarantell Ikke den beste kvaliteten da.T ockerti
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Alltid kjekt med folk som hjelper til! Mr metallica forsvant dessverre til de evige jaktmarker etter en Oslo-tur i fjor, må få meg ny! Og det er P formosa "ghost form"
Skal flytte en del kopper i helga så skal gjøre noen bildeforsøk da
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
He he, var sulten den skolopenderen
![]() Pass på at det du forer med ikke inneholder krydder eller mye salt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Ja den nekta å slippe, prøvde å bytte ut med en litt mindre bit, men neida... Får bare rått og naturlig kjøtt de gangene jeg mater med det
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Den er så jævla nysgjerrig så er ikke alt for glad i å åpne opp til apophysisen
Den har blitt større og er vel snart pre-molt igjen! P tigrinawesseli har akkurat skifta ham, men ikke fått noen kjempegode bilder av den ennå. Den liker ikke å stå modell...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Jonas sine snutter som egentlig ikke er Jonas sine i det hele tatt... | Jonas | Filmsnutter | 84 | 24-05-2011 21:01 |
| Mori's kryp | Mori | Mine virvelløse dyr | 12 | 02-11-2010 09:58 |
| Mine kryp. | smørblomst | Medlemmene | 45 | 08-10-2008 10:38 |
| Sebbe's små kryp! :o | Sebastian | Medlemmene | 7 | 27-08-2008 20:13 |
| meg og mine kryp | tamara | Medlemmene | 27 | 11-06-2008 17:51 |