|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Telemark
Alder: 21
|
Tenkte å legge ut bittelitt bilder av våre taranteller også, nå har vi 14 stykker..
![]() Skulle gjerne hatt flere, og det blir det vel etterhvert, men foreløpig så er det greit med de vi har.. ![]() Avicularia Versicolor ![]() Brachypelma Boehmei Nhandu Coloratovillosus Acanthoscurria Geniculata, denne er en ny liten tass ![]() Huset til A.versicolor Grammostola rosea Og vår "lille" øyensten som vi fikk når hun var liten, og som nå er vokst seg til å bli en stoor dame! Lasiodora ParahybanaOg en krone i sammenligning.. (den fikk hun bare beholde.. )Matmoms ![]() Nå ble det mye skrytebilder av Alfie her, så får avslutte innlegget med et bilde av vår Poecilotheria Ornata, denne gangen gjennom netting for hun var utrooolig hissig når vi prøvde å lokke henne frem... ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Oslo
|
De var kjempeflotte!
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Takk for det, er gla i koppene mine
)
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
|
Flotte dyr..
Likte spes N Coloratovillosusen.. Kan ikke være store koppen det der..
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
Flott samling
![]() Hvor stor/ gammel er den Bohemien ? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Takk for det
![]() Hehe, nei nhanduen er ca 3 cm.. vokser gruelig sakte da med tanke på at vi kjøpte den i fjor.. ;O Brachypelmaen er jeg ikke helt sikker på, kjøpte den i fjor sommer, og da var den ganske liten, 3-4 cm tenker jeg..
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
Ok, jeg har en Bohemi ca 4 cm, den har ikke fått fargene ennå, kanskje den får det ved neste hamskifte
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Mye mulig det
![]() Her er vår Boehmei når vi fikk den ![]() Og et eller to hamskifter senere så den slik ut ![]() Og ved neste hamskifte igjen så den slik ut ![]() Der ser du jo den har fått ganske sterke farger, men den blir bare finere og finere for hvert hamskift )Boehmei er forøvrig den eneste tarantellen folk synes er søt når de kommer hit, tilogmed de som virkelig hater krypa våre, smelter helt for denne
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2009
Alder: 17
Meldinger: 38
|
veldig fin samling du har
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Forings filmer av tarantellene dine | meloslave | Taranteller | 12 | 14-08-2009 00:05 |
| Nye terrarier til tarantellene mine. | Viridovipera | Taranteller | 9 | 21-06-2009 00:45 |
| Våre dyr :D :D | Soli | Medlemmene | 77 | 07-02-2009 19:44 |
| Photoshoot - Tarantellene | Miroxx | Edderkoppdyr | 12 | 11-09-2007 19:40 |