|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
|
Jo jo.. Siden jeg e blitt bitt både en og to ganger er det vel på tide å henge seg i lenken å lage min egen "skrytetråd".
![]() Min første Tella, Krucilla av typen Brachypelma Albopilosum. ![]() View image in gallery Pokien min, Poecilotheria Regalis ![]() View image in gallery Nest største frøkena mi, Grammostola Pulchripes (Æ likte egentlig navnet aureostriata bedre) ![]() View image in gallery Pingla Doris.. Lasiodora Klugi ![]() View image in gallery Homoeomma sp. Blue ![]() View image in gallery Thrixopelma Ockerti Denne jenta (håper) gav mæ nesten hjerteinfarkt når æ fikk ho.. Trudde ho va død når æ pakka ho ut, MEN NEIDA.. Kjappt som F** va ho oppe over pinsetten å på handa mi, bare for å snu og springe ned igjen og i boksen sin... Æ rakk ikke reagere engang.. ![]() ![]() View image in gallery Sjenert som bare det.. Haplopelma Lividum ![]() View image in gallery Stay tuned for flere kjedelige skrytebilder av dyra etterhvert som de vokser til... ![]() Videoer kan også sees på YouTube - Morinett sin kanal
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Du har en fin samling allerede må jeg si, bra valg av arter. Tror kanskje jeg må skaffe meg en lividum igjen jeg også
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
Yep, flott samling
![]() Artig å se en liten L.Klugi
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
|
fin start det der!
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Sitat:
![]() Takk. Den Klugien er tydeligvis største pingla i gata.. ![]() Er fornøyd med det her ja. Say the word hvis du vil "inspisere" så hiver jeg på kjelen..
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Ja ja.. Siden Posten Norge klarte å knuse begge de nye terrariene jeg hadde bestillt måtte jeg gå for nødløsningen å sette G. Pulchripesen i det stooore terraet.
Vet at den nok har for stor plass her men tenkte det er bedre det enn å bo i et syltetøyglass.. ![]() ![]() ![]() ![]() En liten handletur på Nille før Halloween gav mye morsom "pynt" til en rimelig penge åsså.. Telysholdere som vannskål f.eks. ![]()
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Gjør vel egentlig bare det jeg ønsker andre kunne gjort med meg.. eller.. altså.. eehh.. Du skjønner.. ![]() Enig med de lyseholderene.. Falt fullstendig for de. Bare måtte ha de også.. Fant også de kraniene som er i ny-terraet til G. Pulchripesen også der.. Plast, så det var bare å skjære/klippe litt hull så blei det flott hule..
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Trodde virkelig at min nye T. Ockerti var i ferd med å legge seg ned å dø..
![]() ![]() ![]() Klarte ikke la være så jeg måtte inn i boksen å pirke litt i koppen for å se om det var noen respons.. Joda, det var litt bevegelse men ikke mye.. Tenkte kanskje muligens at det var for tørt, at den ikke hadde fått i seg vann så jeg sprayet litt inni boksen og lett over koppen. (mens jeg tenkte tanker som ikke egner seg på trykk) ![]() MEN... Når jeg sjekket den igjen etter ca 10-15 minutter så den slik ut.. (Jaggu gikk det ikke et lys opp for gubben) ![]() Oh lykke... Ble helt plutselig "gufar" og vitne til en "Molt in progress"... ![]() Fra start til ferdig tok det ikke mer enn ca en time.. Resultatet.. Fra ca 3,5 cm BS til mellom 4-5 cm.. Fortsatt for lite til å se no kjønn da.. Pølsefingrene mine rota til hammet.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() " title="YouTube - Thrixopelma Ockerti sling molter" target="_blank">YouTube - Thrixopelma Ockerti sling molter
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Sending av kryp over svenskegrensa. | jokke | Taranteller og skorpioner | 3 | 08-09-2010 06:02 |
| Mine kryp. | smørblomst | Medlemmene | 45 | 08-10-2008 10:38 |
| Sebbe's små kryp! :o | Sebastian | Medlemmene | 7 | 27-08-2008 20:13 |
| meg og mine kryp | tamara | Medlemmene | 27 | 11-06-2008 17:51 |
| Nye kryp inn :) (tusenbein) | Thor Håkonsen | Myriapoder | 28 | 20-01-2008 20:51 |