|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Narvik, nordland
Alder: 22
|
Siden jeg har tenkt å bli litt mer aktiv på forumet, tenkte jeg at jeg skulle begynne med en skikkelig bildetråd
Leiurus Quinquestriatus ![]() Androctonus australis ![]() Poecilotheria regalis sling ![]() Poecilotheria pederseni ![]() Avicularia versicolor sling ![]() Heterometrus spinifer ![]() Acanthoscurria brokclehursti, min store flotte dame ![]() Brachypelma smithi juvenile ![]() Androctonus mauritanicus ![]() En svært rød grammostola rosea ![]() ![]() Grammostola pulchra ![]() Poecilotheria metallica, skjønnheten selv ![]() Og Ali, boxeren min ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Alle bildene er tatt med en htc hd2, så ikke allverdens kvalitet, men om noen har lyst til å spandere på meg et speilreflekskamera, så er de hjertelig velkommen ^^ Flere bilder finnes i albumet nye bilder på profilen min
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Solid samling du har ja, likte spesielt A. mauritanicus'ene, fineste Androctonusen synes jeg. Og stilig bikkje, liker boxere veldig godt.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Thank you ^^, Blir sikkert å øke samlingen mere når jeg får råd
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Tok meg friheten til å zoome litt på Metallicaèn din..
![]() ![]() Tørr gjette på at det er en han,med tanke på den sorte stripen på abdomen.Men det er kun vill tipping ![]() Psychofox, har forresten en utrolig flott Boxer. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Okei, den er ikke blitt særlig stor enda da, så jeg håper på at det er en hunn fortsatt
Oooo, har du bilder av boxeren? han eller hun?
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Fikk tak i hammen etter forrige skift, den bruker ikke å spise noe på de. Problemet var at det var litt smått, men jeg tror ikke det er så alt for lenge til neste skift, så vi prøver igjen da
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Fikk tak i hammen etter forrige skift, den bruker ikke å spise noe på de. Problemet var at det var litt smått, men jeg tror ikke det er så alt for lenge til neste skift, så vi prøver igjen da
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Mine dyr/ bildetråd | psychofox | Mine virvelløse dyr | 218 | 03-09-2011 18:16 |
| oyvindbb's bildetråd. | smittsmule | Mine virvelløse dyr | 13 | 05-04-2010 21:52 |
| Le_ sommelier`s bildetråd | le_sommelier | Mine Herptiler | 3 | 10-10-2008 15:21 |
| Miri's bildetråd | Miri | Mine Herptiler | 14 | 02-04-2008 00:29 |
| Bildetråd om mine dyr :) | Miroxx | Medlemmene | 27 | 09-01-2008 19:27 |