|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Tenkte disse kunne få sin egen tråd også, selv om jeg ikke har så mange..
Starter med g.rosea jenta vår som nom nom'er på kakkerlakk. Hatt henne i rundt 3 år, og hun har spist rundt 7-8 ganger siden det. o_O ![]() En g.rosea RCF, jeg skulle passe på denne mens eieren var i militæret.. Eieren var dessverre jenta som døde i den tragiske ulykken i fjor høst. ![]() G.pulchra, ute å rusler en tur. ![]() Acanthoscurria brocklehursti, NOM NOM kakkis! ![]() ![]() Green bottle blue, kuleste navnet ever på en tarantella. ![]() Ellers har vi også en b.smithi, p.irminia og en p.subusca, men de er mer eller mindre håpløse å få bilder av enn så lenge.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Pene
![]() De green bb tellaene er utrolig flotte. Merker du noen forskjell på gemyttet til de to roseaene? Min røde er nemlig mer skvetten enn de andre jeg har. Og lurer på om det er vanlig eller bare tilfeldig her hos meg.? |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Sitat:
Det er fler som er av den oppfatningen, at RCF er hissigere en NCF. Der er den pulchraèn jeg var ute etter,ja.. ![]() Gode bilder,CamS. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Sted: Ålgård, Rogaland.
Alder: 21
|
Fine eddiser
![]() Vurderer å drite i om dyrebutikkene overpriser Pulchraen.. Jeg vil ha!
|
|
|
#5 | ||
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Mens RCF'en har tilogmed stått på bakbeina mot meg for å ta meg en dag jeg bare skulle fylle på i vannskålen. Må si jeg var veldig overrasket over at en rosea gjorde dette uten at jeg i det hele tatt hadde rørt henne. Faktisk så syns jeg Green Bottle Blue var en utrolig snodig fargekombinasjon når jeg først begynte å lese om dem.. men nå som jeg ser min lille vokser og får sterkere farger ved hvert hamskift, så begynner jeg å like den mer og mer. Utrolig flott blåfarge på beina! Og så liker jeg at den ikke er så aggressiv heller... Sitat:
Aww, ja, pulchra'en er virkelig ettertraktet! Vi kjøpte vår for enten 400 eller 600 svenske på en messe fra han Tyske som av og til møter opp. Kanskje det er billigere å bestille fra ham og få den fraktet til deg på sommeren? Jeg er sikker på at noen av disse tarantella-entusiastene her på forumet vet hvem jeg mener, jeg husker dessverre ikke navnet hans.
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Vakre
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
savner ikke edderkopper jeg nei........
Eeeh jo. flere bilder cams ?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| søker div tarantellaer | Kris10an94 | Byttelån av dyr for parring. | 1 | 19-08-2009 20:17 |
| Noen spm ang hold av tarantellaer | Carius | Taranteller | 55 | 26-08-2008 19:20 |
| To tarantellaer i samme terrarium? | findus | Taranteller | 12 | 27-03-2008 18:11 |
| Ønskede Tarantellaer | Eggy | Taranteller | 1 | 03-07-2006 22:24 |