|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
ja nå har jeg å begynt å samle på taranteller
.så i dag så kjøpte jeg meg min tarantell numre to og det er en Grammostola Rosea så nå gleder jeg meg til den spiser hos meg for første gang det kommer garantert flere dyr til i år
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Gratulerer
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
i dag så har Molly spist en kakelaka
.men tusi altså den nye tarantellaen min har enda ikke spist noe hos meg men jeg veder på at det ikke er lenge før tusi spiser å
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
nå leger jeg ut tre nye bilder
![]() det første bilde er av boksen som kakelakene mine bor i det andre er av tusi.som fremdeles ikke har spist noe hos meg så i mora så kjøper jeg inn en Siris for å se om hun vil spise det .det siste bilde er av min kjeer Molly
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
nå spiser Molly en kakelakene
.men tusi har ikke begynn å spise enda ![]() ps.bilder kommer så fort jeg finer kameraet mit
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
i dag så kan jeg si at tusi har fått seg et nyt å stør hjem
.i går så kjøpte jeg et nyt terrarium til tusi.og i dag så har hun flytte inn i sitt nye hjem som er 39 cm langt 27 cm breit 34 cm høyt.så nå har jeg et terrarium som er tomt.men vor lenge det varer ja det for vel det for tiden vise ![]() de tre første bildene er av det nye terrarium til tusi og av tusi selv.og bilde numre fire er av Molly min aller første tarantell.og jeg kjøpte henne den 09.06.2008 så jeg har snart hat ho i to år nå .og det siste bildet er av boksen som mine små kakelaker bor i.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| davids lille regnskogsprosjekt | david gabrielsen | Vivarier | 139 | 22-01-2012 22:03 |
| davids nye kjæledyr hihihi | david gabrielsen | Mine virvelløse dyr | 14 | 18-07-2009 19:38 |