|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: sørlandet:)
|
Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av terraene/petboksene som jeg har til mine dyr, for å kanskje høre hva dere mener om dem og om det er noe som kunne vært andreledels
![]() Først et terra på 30*30*30. Dette er hjemmet til min G. Rosea: ![]() Terra 30*30*30. Hjemmet til 0.1 Pandinus Cavimanus: ![]() 2 stk petbokser 21*17*15. Hjemmet til 0.0.2 Hottentotta Jayakari. Stenene på bildet 'buler' oppover på undersiden så dem virker som en slags 'hule', som er deres gjemmested ![]() (Hvis du ser helt nede til vensre kan du se lit av den ene, men fikk ikke med hele )![]() Håper mange skriver meningene sine om mine terraer
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
tipper jeg var stolt av meg selv når jeg hadde innredet det![]() H.Jayakari er jo foreløpig bare i små petbokser,men skal inn i et terra på 45*45*45 hvor jeg skal fikse en masse huler og gjemmesteder, rød/orange sand og felter med tiurtorv ![]() får vente å se hvordan det blir når jeg får sanden
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
da har jeg en liten oppdatering her, siden en av mine h.jayakari er døde og den andre har skiftet ham. nye bilder av min vakre 3i:
![]() ![]() ![]() denne er jeg godt fornøyd med ![]() ![]() det var utrolig hvpr mye større den ble på et hamskifte! jeg visste om det fra før men ikke at det var så extremt!
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 16
|
Jeg likte egentlig alle terraene. De er fine alle sammen. Men Terra 30*30*30. Hjemmet til 0.1 Pandinus Cavimanus var nok det fineste, etter min mening.
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
den er ødelagt. den ble det forrige hamskifte. den står alltid rett ut/opp... kan dette bli bedre neste hamskifte?
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| her er mine dyr | gadfader | Mine Herptiler | 18 | 25-02-2009 22:39 |