|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk
![]() skal være sikkert og visst at iminiaen er rask! Med en gang jeg åpner lokket for å gi den mat el rydde bort rester er den utenfor boksen. Så blir spennende når den blir større! Også parahybananen viser fart og aggressivitet!! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Stockholm
Alder: 23
|
flåtte dyr du har dær
![]() hvor stor sån ca er irminia en din? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Jonas:Takk
Avicen har vel vært innom der en gang som jeg har sett, da på jakt etter sirissen.. Så den er mest der til pynt.. Skal prøve å få tak i en hul rot som er mer midtstilt i terrarie. Den holder seg mye på bakgrunnen og i hjørnet hvor den har spunnet seg et lite hus.Rusteff: den er ca 4 cm nå, har hatt et hamskifte nylig. Fikk den i slutten av juni. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Har du sett RobC's løsninger på gjemmesteder til trelevende? Han pleier å nabbe bark av trær og lime dem sammen til tuber. Så limer han på litt mose og slikt. Ser faktisk veldig bra ut. Tenkte å prøve på noe liknende en gang. Må bare komme meg ut i skogen og sanke råvarer først.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Nei det har jeg ikke sett... Har han noe fremgangsmåte som er forklart?
Det var jo et godt tips! Bor rett i skogkanten, så jeg får ta å titte litt oppfor huset løpet av helgen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Han har en del tutorials her. Han er litt dust, men ganske underholdende til tider
![]() YouTube - tarantulaguy1976's Channel |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
har sett noen av klippene hans, goofy type!
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Mine dyr/ bildetråd | psychofox | Mine virvelløse dyr | 218 | 03-09-2011 18:16 |
| Le_ sommelier`s bildetråd | le_sommelier | Mine Herptiler | 3 | 10-10-2008 15:21 |
| Min lille bildetråd | TwixXxy | Medlemmene | 15 | 02-09-2008 06:32 |
| Miri's bildetråd | Miri | Mine Herptiler | 14 | 02-04-2008 00:29 |
| Bildetråd om mine dyr :) | Miroxx | Medlemmene | 27 | 09-01-2008 19:27 |