|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
|
Må nesten klemme ut en liten tråd føler jeg.
Har pr nå (hvis jeg husker navnene riktig i hodet da )(Pandinus Imperator) Poecilotheria Metallica Theraphosa Blondi Grammastola Rosea Chromatopelma cyaneopubescens Avicularia sp "Amazonica" Nhandu Vulpinus Nhandu Chromatus Ble litt overasket at det var den, men Chromatopelmaen skiftet altså ham først. Har sett litt på at den har spunnet seg en seng, og heller ikke spist. Regnet med at det var ting på gang, selv om jeg fikk den for kun en uke siden. Ble riiimelig ivrig når jeg oppdaga hva som var på gang, og jeg er sikker på jeg satt minst 3 timer å stirra inni terrariet. Dette var veldig morro, så ble enda mer interessert nå Helt utrolig at en mye større skapning kommer ut av det gamle hammet. Morro!Legger ved et par (dårlige mobil-) bilder, så kult om noen får til å se kjønnet. Mener selv det er en hun, siden jeg tror det er den flappen jeg ser mellom boklungene...? Fikk også tatt noe FLOTTE bilder med speilrefleks, så skal få lagt ut noen av disse hvis dere vil se? Kenneth |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Takk for det
Har prøvd å skaffe "litt av hvert". Håndterbar, graver, spinner, dødsmaskin (Goliath )...Faktisk har det vært enda et hamskifte! Litt usikker på når det har skjedd, men ganske nylig. Metallicaen var på scenen denne gangen ![]() Ser deler av hammet, ganske ødelagt, men skal prøve å få det fram best mulig. Det ligger delvis bak fuktighetsmåleren, hvor den stort sett hele tiden gjemmer seg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Tok ett par bilder med mobilen her nå. Chromatopelmaen ser ut til å ha laget en felle. Sitter oppå rota der med spinnet festet i de "tentaklene"
![]() Skal få lagt ut litt fler bilder så snart kompisen min med kamera får ført over til dataen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: rogaland
Alder: 17
|
siden du har så mye så kommer det nåkk til og rase over med hamskifter snart
, eg hadde 7 hamskifter på en uke eg og så hadde eg 2 theraphosa hamskifter på 2uker som var 20cm +++ hvær så det er bare og vente jo forsen flotte tellaer du har (arter siden eg ikke har sitt bilde av alle)
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Regner med det blir litt framover ja
Begge Nhanduene er slings, Metallicaen er vel så og si det den og. Klemmer ut et par av bildene fra Chromatopelmaen sitt hamskifte i morgen (Y)
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Legger ut et bilde her i full fart, fler senere
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| Min første tella, "vurder buret" mitt | Archj | Taranteller | 2 | 18-07-2008 15:50 |
| Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 | _Nagash_ | Taranteller | 0 | 09-03-2008 10:18 |
| Mitt første hamskifte... (vel, mitt og mitt) | Evenruden | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 10 | 20-12-2006 05:02 |