|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
|
Ja da er expo messa over og vil vise dere hva jeg fikk med meg hjem
![]() Pterinochilus Murinus og overføringen fra boksen til terra gkk ganske glatt, men jeg hadde hjertet i halsen hele tia Brachypelma vagans som tok det helt kuli Brachypelma Boehmeien som ville ut på tur og på messa så gidde den fra seg en ordentlig bust med forsvarshår. Psalmopoeus Cambridgeien som også chillan helt ut. Rufilataen min som var ganske rolig også Men Cyclernum Fasciatumen var ganske nærvøs og hun går på tur i terrariet sitt nå.
Sist endret av Galil; 07-06-2009 kl 14:24. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Oppland
|
Jeg hadde planer om å gå tomhendt hjem, men klatre ikke heeelt dy meg da det var litt for fristende
![]() Kom hjem med ![]() -1stk A.Geniculata sling -5stk E.T pinnedyr, hunner -3stk Regular pinnedyr (husker ikke navnet i farten) ![]() Bilder kommer vell etterhvert
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
Sted: buskerud
|
det jeg fikk med meg på messa:
- 1 brachypelma vagans, ukjent kjønn. - 5 extatosoma tiaratum unger. - 5 peruphasma schultei unger. ca. 60 melormer. en pose vermuculite. et lite terrarie. og noe kokkos substrat. det var det
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
Ser ut til at du fikk med deg en del Galil... Du har vel snart vip-kort hos Lillepetter
Dette er hva vi kom hjem med: 1 boks bitte små sirisser 1 stor terrarieplastboks og 5 små Og sist men ikke minst: 1.4 Creobroter gemmatus avlsgruppe Når vi kom hjem foret vi alle godt, og satte hannen sammen med en av hunnene. De satt som støpt i nært 4 timer, så blir det ikke små knelerbarn av denne akten vet ikke jeg ![]() Hannen mistet forøvrig noe av grønnfarven under parringen, men er på vei tilbake til normalt igjen nå. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
hehe jeg var nok favoritt kunden hans på messa idag
neste gang så kommer han vel flygende til meg og viser alle tarantellane jeg vil ha og på slutten av dagen så er han steinrik![]() feiende flotte knelere du har der forresten har du vurdert å få deg noen skorpioner ? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
Nei, i grunn ikke.
De er jo flotte å se på, spesielt når de er skikkelig mørke, men det er ikke noe som står på planen enn så lenge. Men jeg har lært: "aldri si aldri" hehe
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
men jeg skal love deg at du får et kick når du er på messe for jeg gikk rundt og skalv pga det var så mye jeg ville ha
det kan Devilizer, Lillepetter, Juniorspider1 og Nikazo bekrefte
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 16
|
Kjøpte ganske lite jeg: en exo terra water dish( M) et par røtter, og noen få barkbiter.
Synd vi ikke møttes galil, du kunne jo spandert noe på meg xD. Du fikk med deg en del du.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Da fikk vi oss en ny kornsnok, og lille kah fikk seg endelig en dame :) | reptor | Mine Herptiler | 22 | 21-03-2010 22:43 |
| Messa i Roskilde | reibrus | Messer og utstillinger | 75 | 27-04-2009 15:03 |
| Hva fikk DU med hjem fra Malmò ? | bendick2112 | Messer og utstillinger | 15 | 02-06-2008 16:39 |
| Strømstad messa | Miroxx | Småprat | 0 | 15-02-2007 12:18 |
| messa si det, gitt! | straymond | Media | 4 | 14-05-2006 09:50 |