|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Etter å ha jobbet i dyrebutikk i noen år, og blitt bedre kjent med disse aldri så skumle tellaene, har jeg nå faktisk skaffet meg min egen! Hadde jeg aldri trodd..
Falt for en liten og søt G. rosea, som jeg mistenker er en hann. Men han er fortsatt ganske lodden, og har derfor fått go' navnet Fluffy ![]() Legger ved et bilde ![]() ![]() Blir spennende å se om jeg for mareritt i natt, med en tella på rommet
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
ikke sikkert det er en hann sia den ikke har kroker eller boksehansker, men vem vet om den ikke er adult
![]() men gratis med tarantell du får nok sove godt med en vakt tella i hus
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Møre og romsdal
Alder: 21
|
Flott tella! Han så litt sliten ut
Hehe.. Er det en G.rosea "rcf" (Red Color Form)? Hvordan er gemyttet på den? Har en slik selv, men h*n er ganske gretten. xD
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Gratulerer! Så nydelig! Det ser ut som en rcf. Min rosea (rcf også, forresten) og Jonas' sin heter også Fluffy.
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Sitat:
Men ja, lurte litt på om h*n var "RFC". Har håndtert h*n et par ganger, og da har h*n vært rolig og fin! Får se om jeg ikke kan få h*n til å legge på seg litt, og skifte ham. H*n hadde visste ikke byttet ham på over 4 mnd.. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: sørlandet
Alder: 30
|
Grattis med tella og velkommen til hobbyen
![]() Hvor stor er den? er det er fullvoksent individ så skifter dem ikke ham så ofte, kan fort ta 1 år eller mer mellom hvert hamskifte. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Min første tella, "vurder buret" mitt | Archj | Taranteller | 2 | 18-07-2008 15:50 |
| Skal snart begynne på mitt første vivarium | general_maximus | Vivarier | 5 | 16-09-2007 11:08 |
| Mitt første dyr! | renatep | Småprat | 8 | 22-12-2006 22:32 |
| Mitt første hamskifte... (vel, mitt og mitt) | Evenruden | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 10 | 20-12-2006 05:02 |
| Mitt første forsøk på bakgrunn i terrariet | Snowballs | Terrarier | 12 | 20-09-2005 17:44 |