| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Østlandet
Alder: 28
|
![]() Hei og hopp ![]() Lager her en tråd hvor man kan legge til bilder av dyrene sine, hvor unormale og snodige sovestillinger er temaet. Er alltid artig å se hvordan andres dyr sovner i de merkeligste stillinger ![]() Begynner med min Arne, en ackie på snart 2 år: ![]() Ligger over steinen med hodet ned i en busk ![]() ![]() Og et gammelt bilde, der han står på hodet i hulen sin: ![]() Mvh E |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Hihi, hva kan man si.. godt sovehjerte.
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
Medlem siden: Aug 2007
|
Haha, sånn føler jeg meg noen ganger og!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Gibbs når han var veldig ung. Det stod en stein der som jeg tok vekk, men han ble "liggene"
![]() Sola slo seg av, men Tjukka ble liggende..
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
|
Haha,det er så typisk skjeggis! De sovner jo overalt, bare det blir litt mørkt - i alle mulige posisjoner
Skal ha et liknende bilde av min som står oppetter glasset og sover - og en i bassenget. Hannen min var en stund fæl på å flytte på seg i søvne (om han sov er jo litt vanskelig å si, men han flyttet iallefall på seg ila natten), og brukte å ende opp i badekarret den tullingen. Men har dessverre bildene liggende på en gammel PC så får ikke lastet opp :/
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Sitat:
Ellers vil jeg si at det var veldig stilige stillinger på dyra her inne - og det var en diger skjeggis du hadde, Gibbs! ![]() Har dessverre ikke noe bilder og dele, men husker spesielt at sump skilpadda mi, som nå er solgt, sovnet på solingsplattformen sin med føttene i været! Dvs, er ikke sikkert hun sov, men lyset var av og hun hadde lukket øynene. |
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| soveposisjoner, underlige |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|