| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Vestfold
Alder: 22
|
Tenke å ha en bilde tråd fra leopardgeckoene mine.
Pelle er 3 år og er den mest mamma dalte av dem alle. INGEN får ta på han andre enn meg, da kommer han med småe fres. Han er også veldig gira på å bli mest mulig holdt av meg så når jeg kommer inn i rommet prøver han å klatre opp til utgangen av terrariet for å komme til meg. Kjempe tam og han kommer med engang jeg stikker hånden min på gulvet når han har gått løs. ![]() ![]() ![]() Klara er 2 år og er den sjenerte av dem. Hun vill helst bare være helt alene, men når Sara får mer oppmerksomhet er hun veldig rask til å komme fram for å få litt oppmerksomhet selv. Hun er også veldig glad i trange plasser og skviser seg igjennom alt som er trangt fra sofa puter til bh'er.. Også veldig flink til å gjemme seg... Som i dag når jeg fjernet bakgrunnen og endevendte hele terrarie for å finne ut at hun var i fuktboksen som jeg hadde sjekket først, aner ikke hvordan hun klarte det![]() ![]() ![]() ![]() Sara er 6 mnd og er rampeungen av dem. Hun finner alltid på noe rart som å hoppe i tryne på folk eller å gjemme seg godt inni hestehalen din så du virkelig sliter med å få henne ut. Hun er veldig glad i døde sirrisser men syns de er litt skumle som levende og store melormer. Jeg håndmater alle dyrene mine, men med henne er det alltid litt ekstra gøy å mate henne siden hun leker seg så med maten. Hun ruller seg rundt og småhopper når hun ser jeg holder maten;D ![]() ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
|
Har Klara og Pelle hatt problemer med hamskifte tidligere, ser de mangler en god del tær. Kjempe fine Geckoer!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Klara har alle tærne sine i behold. Mens Pelle kjøpte jeg etter han hadde det ham problemet så han har bare en tå med negl.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
|
De siste 3 bildene er kjempestilige!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Pelle er en kjempe fin
![]() Ser at både pelle & Klara er lavender (de lilla båndene på ryggen). sara ser ut som en Tangerine Albino (regner med hu kommer fra en oppdretter i sverige ? ) Fine er dem alle 3 hvertfall
Sist endret av leo77; 23-03-2008 kl 00:57. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
|
Så at det kun var Pelle som hadde misten tær. Uansett, kjempe stilige..
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
tusen takk
Sara er en Jungel albino og kommer fra AA gecko i sverige
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
He he ,,regnet med det
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
![]() ![]() ![]() å så ble hun litt lei av fotograferingen så hun bestemte seg for å gjemme seg ![]()
Mvh Lillian :p Sist endret av Lillian; 23-03-2008 kl 20:32. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: sandefjord
|
de er så søte pelle liker ikke og bli håntert av andre en mammaen sin har jeg merka
hehe kjempe fine bilder lillan
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bildetråd, klara, pelle, sara, sin |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Mine dyr/ bildetråd | psychofox | Mine virvelløse dyr | 218 | 03-09-2011 18:16 |
| Le_ sommelier`s bildetråd | le_sommelier | Mine Herptiler | 3 | 10-10-2008 15:21 |
| Min lille bildetråd | TwixXxy | Medlemmene | 15 | 02-09-2008 06:32 |
| Bildetråd om mine dyr :) | Miroxx | Medlemmene | 27 | 09-01-2008 19:27 |