| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Bergen
|
Hellå herptil interesserte gutter og jenter!
Da har jeg startet på en liten trå , legger ut noen bilder innimellom av dyra og terrarier osv. Startet med dyra jeg har hatt lengst, to normal farga konge pytons (python regius) . Dette er to gutter fra samme kull, hatt dem i 2 år ca. Kjøpte dem ett par uker gamle av en kar på Østlandet. ![]() ![]() I varmen: ![]() Så til de nyere dyra. Hatt lenge lyst på amasonsk tre boa (Corallus Hortulanus), så var jeg nett en tur i Sverige på Kungälv messen, å der fikk jeg kjøpt meg en gitt! ![]() Kjempe fornøyd med den, liten krabat på 4-5 mnd . Rødlig i fargen , med noe mørkere tegninger. ![]() ![]() Utrolig flott slange må jeg si! ![]() Og tilslutt to dvergskjeggagamer (Pogona Henrylawsoni) jeg også fikk kjøpt på messen. Disse er kjempe underholdene! Spiser utrolig godt, mater med små sirisser og små dubia. Grønnsaker får dem hver dag, smaker som oftest litt på det også. Fikk beskjed om at dem var rundt 6 mnd, de er litt under 20 cm fra hale til nese. kjøpte dem som jenter, så satser på at det er riktig. De går kjempe fint overrens, ingen krangling enda vertfall. ![]() ![]() "tunga beint i munnen!" ![]() og selvfølgelig de rareste liggestillingene ![]() Veldig stilig mønster på dem. Om morningen er de helt hvit under haken, men etter en liten time i solen har de flotte mønstre: ![]() Håper dere liker dem like godt som jeg gjør !
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Rogaland
Alder: 22
|
kjempeflotte dyr du har
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Vestfold
Alder: 23
|
Sykt kule!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
takktakk , liker dem veeldig godt alle sammen !
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Noen bilder av terrariumet til agamene:
Tatt fra varme siden. ![]() Begge to , ligger å soler seg ![]() Hulen på varmesiden. ![]() Positiv og negativ kritikk ønskes gjerne
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Par nye bilder :
Posing ![]() flere som vil være med på bildet ja: ![]() og lille atb'en, liten time etter lyset er gått av. ![]() ![]() veldig fornøyd med dyrene. Alle eter og driter utmerket. Atb'en har enda ikke bitt meg, men har heller ikke håndtert h*n noe særlig da.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|