| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 27
|
Heisann godt folk. Tenkte jeg skulle lage en egen tråd om terra rommet mitt og dyra mine. Har drevet med reptiler en liten stund nå å under perioden har det egentlig bare ballet på seg med terrarie på terrarie
Dyrene jeg har foreløpig er Lygodactylus Williamsi, Phelsuma Klemmeri, Epipedobates Tricolor, Taricha Torosa og Sørgegekkoe`r. Driver nå og skal sette opp tre nye terra til nye pilgift arter som kommer i løpet av oktober. Her kommer noen bilder
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Fler bilder.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Buskerud
|
Drit fine vivarier!
Hvilke dyr har du?
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ålgård, Rogaland.
Alder: 21
|
Sitat:
Få gjerne ut flere bilder av dyra
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Veldig veldig kult!
De salamanderene var tøffe!! Håper på fler gode bilder, spesielt av williamsiene ![]() Har du avl på noen av dyrene?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Takk for det folkens. Har fått avl på tricolor og sørgisser da. Var så uheldig å fikk med tre hanner av klemmeri men håper å finne noen huer i sverige denne mnd. Har to stk williamsi men er uvist kjønn på den ene på grunn av ung alder enda men er lov å håpe på en hoe
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Vestfold
Alder: 23
|
har vurdert en liten stund og skaffe meg noen fargerike frosker nå, er det mye jobb med de og vanskelig og få tak i?
![]() Veldig flotte terras og dyr forresten!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
AAAH de terrariene var utrolig flotte må jeg si! Fine dyr også. Har selv en koloni Anthonyi som blir omtrent det samme som tricolor
![]() Flotte dyr også. De salamanderene var utrolig stilige :O Frosker er lett som bare det. Spørs litt hvilken art du skal ha tak i. De kan være litt vanskelig å få tak i Norge. Tricolor er vel den mest vanlige frosken i Norge. Sverige er det utrolig lett å få tak og anbefaler deg å ta en titt innom pilgift.se Jeg har personlig 3 forskjellige arter av pilgift. Utrolig artige og fantastiske dyr også elsker jeg å lage vivarier med planter osv
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||