| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Mine små søtinger, han ( den gule ) er en rimelig nyskjerrig men smågretten kar til tider, og har rimelig klare grenser på når det er greit og ikke greit med selvskap, og kan være bjeffe godt fra seg. Hun derrimot protesterer ikke i det heletatt, og lar seg håndtere når som helst, ettersom det som oftest betyr og få springe rundt i stua
![]() Han spiser som han skal og alt, og kan vel si at han er litt stor av seg. Mens hun derrimot ikke har spist på nermere en uke.. Dem begge var litt tynn når jeg fikk dem, men han har spist som bare juling siden han kom. Men hun derrimot har nesten ikke spist i det heletatt, er vel en uke siden hun tilsammen spiste 5-7 zohobas, sirisser er det tynt med for tiden, men kommer straks, så da slipper de fettormene på en stund, utenom kvelds snacks ![]() De må pent ta til takke med papir som substrat i 1 mnd til, ettersom jeg ikke har plass og ha dem om tiurtorvblandingen skal kunne tørke.. Men om 1 mnd + kommer nytt terra, så da slipper de papiret
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
|
Fine de er
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
men thanks
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Viser seg at hun tydeligvis har kalsium-mangel i høy grad i forhold til han, prøvde og sette ei kork med kalsium inn og det gikk ned på høykant ( en teskje kanskje).. Er fordag idag så forhåpentligvis spiser hun Om hun starter og spise skal hun og få en god del zohobas, så hun legger på seg
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29