| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2005
Sted: Telemark
|
Hei alle sammen
Jeg driver og lager reklamematriell for en zoobutikk, og trenger gode bilder av: Taranteller, skorpioner, slanger, øgler, + evt andre gode dyrebilder(hund, katt, marsvin o.l). Så har du et bilde du er stolt av, som jeg kan bruke, så send meg det på mail: ronny at akvariekjellern.no Bildene bør være med høy oppløsning.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Vet ikke hva andre her tenker med å dele dyrebildene sine jeg? Er litt skeptisk til sånt.
Hva tenker dere andre? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Hehe ja er nok bare jeg som er litt paranoid. Men nå skulle dem jo sendes på mail
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Du kan sikkert kjøpe litt bilder av meg - pris blir vi enige om..
Welcome to THOR HAKONSEN - photography flickr.com/photos/thorhakonsen
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Hehe okei. Men nå hadde jeg så mange bilder så for ikke sendt vis jeg ikke skal sende en 20 mail.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Fy faen Thor! Det er noen av de sykeste bildene jeg har sett. Utrolig bra! Hadde vert morsomt å kunne tatt sånne bilder!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Rogaland
Alder: 19
|
Gmail har en grense på 25mb per mail, så der trenger du ikke sende så mange mailer, det kommer jo litt an på hvor stort hvert enkelt bilde er.
Edit: Om du komprimerer bildemappen tar det enda mindre plass og da kan du muligens komme unna med en mail. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Har Gmail og prøvde. Målte opp og så at det blir mange mail! Altså så mange orker jeg ikke å sende. Men vis jeg var han her ville jeg valg thor sine bilder uansett om de kostet litt!
Aner ikke hvordan man komprimerer mailer men google har vel alltids et svar
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Div. bilder fra Kreta-trenger ID | bendick2112 | Reisebrev | 4 | 12-08-2010 00:05 |
| trenger info hva dem trenger vannskilpadder fort! | addey | Skilpadder | 18 | 19-03-2010 13:51 |
| trenger råd!!! | linetheres | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 7 | 28-06-2009 14:17 |
| Trenger ID | Jabbe | Ekte edderkopper | 49 | 16-05-2008 16:38 |
| Enda flere bilder fra reptilparken (Mange Bilder 31.03.07) | hell | Småprat | 8 | 02-04-2007 08:56 |