| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
|
Heisann godtfolk
![]() Tenkte jeg skulle lage meg en egen tråd om våre dyr.. Gått fra "mine" til "våre" nå, da samboeren faktisk har blitt litt fasinert i det siste. ![]() Av reptiler så har vi: Rød regnbueboa - Epicrates cenchria cenchria (0.1) Leopardgekko - Eublepharis macularis (1.3.2) Sørgegekko - Lepidodactylus lugubris (0.0.1) (kan vel kalle de 0.1? ) Ellers kommer jeg til å legge ut litt bilder av regnbuen fra jeg fikk den til nå, og det samme med leosene, samt mitt lille avlsprosjekt med leosene(som forøvrig har vært vellykket til nå) Etter som jeg har forstått det skal jeg ha en leos som kommer fra leo77, en som kommer fra Camstatic og en som kommer fra Knut80. Begynner med en film som sikkert noen her inne allerede har sett i en annen tråd, leopardgekko hannen min(som har skutt fram nå, var 60g når jeg fikk den, og 83g nå) " title="YouTube - My curious leopard gecko :)" target="_blank">YouTube - My curious leopard gecko :)
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
ohh, hvem er det som er fra meg?
Koselig å se at oppdrettet mitt kommer til flinke eiere.
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Først av alt; Å ha litt litteratur om arten en er interessert i er meget lurt, og veldig morsomt å lese i.
Rainbow Boas and Neotropical Tree Boas ![]() The Leopard Gecko Manual ![]() The Herpetoculture of Leopard Geckos (Gekkobibelen) ![]() Dyra: 0.1 Regnbueboa Aldri bitt eller "hissa" og spiser middagen sin hver fredag.![]() 1.0 Leo (Jealous much) Favoritten. Han ser tv med oss flere ganger i uka.![]() 0.1 Leo (Bella) Nydelig dame, litt skvetten, men tåler kontakt.![]() 0.1 Leo (Iris) Burde kalt a feitedoris.. Snart diett ![]() 0.1 Leo (Saga) Beste jenta, like snill som hannen, kommer alltid opp i handa![]() ![]() 0.1 Leo (Sheeba) Folk synst Sheeba ser skummel ut, men hun er så skjønn att![]()
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
|
Så fine de er
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Rogaland (Karmøy)
Alder: 15
|
jeg likte regnbueboaen veldig godt(vakre tegninger). kunne tenkt meg noen bilder av terrariumet hans/hennes
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
Flotte kryp
![]() Likte den RegnbueBoan
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Grenland
Alder: 25
|
Utrolig fine leoser
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 43
|
Nydelige dyr
![]() Kan du legge ut flere videosnutter av gekkoene? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| velkommen til verden kornsnokene nutti, tutti og frutti | kornsnok86 | Snoker | 11 | 16-08-2009 03:21 |
| Hvor mye erfaring skal man ha med reptiler før man skal svare i et innlegg. | unsafe | Reptiler | 26 | 18-02-2009 12:53 |
| Sumpskilpadder - PH verdi i vannet, hva skal den være? | wen-l | Skilpadder | 4 | 05-09-2008 20:12 |
| Det er ikke boaen du skal være redd for.. | Viridovipera | Småprat | 2 | 29-12-2007 00:08 |
| Alder i forhold til str på terrarie når to skal være sammen! | Achilles | Agamer | 10 | 11-07-2006 19:04 |