| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Member
Medlem siden: Dec 2010
Sted: Trondheim
|
I går hentet vi vår nye leopard gecko.. Det er trolig ei jente, men fortsatt usikkert, siden hun er bare 5 måneder.. Det er ikke noe fotolys å skryte av her hjemme, så bildene er veldig kornete fordi jeg har brukt så høy ISO
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
Medlem siden: May 2009
Sted: Buskerud, Drammen
Meldinger: 232
|
Veldig fin gecko
![]() Men er det bare meg eller ser den tynn ut ? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
Synes selv den ser tynn ut, men unge leoser har vell ikke begynt å lagre fettet i halen? Den er bare fem måneder, er ikke helt sikker på hvordan de skal se ut på den alderen.. Også lurer jeg på om hvor mye en ung leos spiser om dagen? Tar gjerne imot tips om å få fetet hun opp
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
|
Synst den ut som en ung, frisk og rask leopardgekko jeg
Kan sikkert gi den mat annen hver dag, slipp litt småsirisser inn til den, og er det fremdeles noen igjen dagen etterpå kan du ta de ut og vente en dag og to så repeat. ellers er zophobas godt for å fete opp
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Jeg synes også den er noe tynn til å være 5mnd gammel.. Hadde den vært rundt 3-4mnd gammel så hadde den sett normal ut synes nå jeg
Det skader ikke å tilby mat hver dag, selv tilbyr jeg fòr hver andre dag men pleier å ha en skål med melorm stående tilgjengelig i terra. Ellers vil jeg bare si at det er en flott leo!
|
|
|
#7 |
|
Member
|
Nå vet jeg ikke hvordan hun har hatt det til sin forrige eier, men jeg gir henne ihvertfall mat hver dag til hun ikke interesserer seg mere
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Leo bebiser vokser seg til forskjellig. Noen legger fortere på seg enn andre.
Trenger ikke å bekymre deg over leosen din så lenge den spiser ![]() Leosen din skal du fore HVER DAG. Når den har blitt voksen så vil du merke at den ikke vil ha mat hver dag men heller hver 2-(3) dag. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
Har foret hun hver dag hittil.. Hentet jo hun i går da, men kommer til å fortsette med foring hver dag
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansund
Alder: 21
|
dette så ut som en frisk ung leopard gekko, ikke for tynn nei. De ser ut som små slanger med bein når de er små. Og som det blir sagt her så vokser de forskjellig
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| uv lys til leopard gecko | Piloten | Utstyr | 24 | 03-01-2011 11:16 |
| Leopard Gecko | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 3 | 05-10-2005 15:29 | |