"
Gammel 11-12-2010, 20:21   #1
Reptilfreak

Brandal sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Sted: Bergen
Alder: 22
Meldinger: 5
Talking Min flotte slange

Ja, er så heldig å bo i Danmark, hvor slanger er lovlige. Så da var det på tide å skaffe meg en.

For en uke siden så kom hun, knap 4 måneder gammel Sinaloa. Er ikke så mange bilder, ettersom damen synes det er mye bedre å ligge på sånne trange steder enn å bli tatt bilde av. Og så eg som trodde alle damer var naturlig fotogene Med unntak av meg selv da

Brandal er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 11-12-2010, 21:10   #2
Reptilfreak
Admin

Jabbe sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,721
Standard

Hei der

Velkommen til forumet

Veldig flott snok du har der ja, husker godt når min sinaloae var på den størrelsen Dette er veldig flotte snoker, men de er litt vrange i matveien oppi årene, men til gjengjeld er de en av de flotteste snokene der ute

Ser du har sand i bunn, men jeg vil anbefale deg torv, da de er halvt gravende slanger. Vær også litt obs på den bakgrunnen. Når de er så små så er de kriminelle til å komme seg bak der og bli sittende fast

Lykke til med henne, og hold oss oppdatert med bilder og det ene og det andre
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 12-12-2010, 14:22   #3
Reptilfreak

Brandal sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Sted: Bergen
Alder: 22
Meldinger: 5
Standard

Er heldigvis en stund til hun er oppi årene. Nå spiser hun egentlig alt hun kommer over.

Vet at eg må bytte, men det var egentlig ikke meningen at eg skulle ha denne typen slange. Skulle egentlig hatt en som trengte sand. Får skifte bunnlag neste gang eg kommer inn til en zoo.

Hun har allerede en gang satt seg fast i bakgrunnen, men det har eg fått fikset, hun kommer seg ikke bak der flere ganger

Og bilder og annet vil eg holde oppdatert med

Stuck i bakgrunnen, Ca en halv time etter hun kom hjem
Brandal er offline  
Svar med sitat
Gammel 12-12-2010, 19:02   #4
Reptilfreak

mariee sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Telemark
Alder: 21
Meldinger: 241
Standard

for en flott frøken!
det må være deilig å bo en plass hvor man kan være hundre prosent åpen om dyreholdet sitt, misunner deg det!
mariee er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Kornsnok Oppdatering og utbedring av terrariet til min flotte snok, :) Hva synes dere? reptor Snoker 18 11-04-2009 14:46
Kornsnok Se på min flotte snok :) reptor Snoker 11 04-04-2009 13:01
Fordi man kan ikke få nok av flotte leopardgekkoer... CamStatic Leopardgekkoer og andre Eublepharis 11 21-04-2008 10:54
Mat til slange Løven31 Fôrdyr 11 05-01-2007 13:27
Slange Crispy Småprat 2 21-09-2006 14:09

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 01:09.