| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Min første Igg som jeg hadde i 1994/95.
![]() ![]() Min første eller andre leo ![]() ![]() Har null peiling på hva slags type dette er :/ ![]() Så har jeg vel fortalt før at jeg også hadde en slange av noe slag som jeg ikke hviste hva slags type det var. Eneste jeg veit er at det er en Pine snake ? ![]() Ikke noe med reptil å gjøre men vi hadde en døds rå minigris også,hehe
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Det var fine dyr ja!
Minigriser er råe^^
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Flotte dyr du har hatt ja
![]() Slangen er en Pituophis melanoleucus, en furusnok/pine snake ja, som er flotte slanger. Husker du temperamentet på denne?
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Ja den/hun var døds rolig å på di 2-3 årene som jeg hadde henne så var det aldri tegn på noe aggressivitet. Nå fikk vi jo henne når hun bare var noen uker gammel(?) å hun ble håndtert flere ganger om dagen så å si hver dag den tia vi hadde henne. Det var også flere ganger jeg hadde henne ute på senga (på gutte rommet) å sovna.Hun lå alltid stille å rolig under genseren min. Har i ettertid hørt at denne arten er kjent for å være litt "hissig" :/ |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Ok thanx
![]() Det var jo muttern som hadde reptil mania den gangen vettu så det er vel henne jeg har å takke for at jeg ble reptil frelst ![]() Hun la faktisk ut en annnonse på tekst tv om at hun ønsket seg øgle/gecko,hehe Det var sånn vi kom i kontakt med oppdrettere
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Artig
![]() Joa, arten er kjent for å være hissig. Men denne arten trenger ofte håndtering om den skal være og holde seg tam. Furusnoken er veldig aggressiv ute i naturen, og blir da automatisk ansett som hissig i fangenskap også. Men så lenge man er villig til å håndtere dem, så kan de bli ganske tamme
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Aw,så koselig slange hun var da^^
Store pyton slanger er kjent for å være "hissig" de også,men borti et sjangalabangalaland som jeg ikke husker navnet på,er det jo en søt liten gutt som har en pytonslange på sikker 3-5meter som bestevenn,den er kjempesnill! ![]() Men ja,enkelte snok-typer er hissige slanger.. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Min første skorpion | smittsmule | Skorpioner | 4 | 13-05-2010 12:58 |
| første dag med ny tella. | Djun | Taranteller | 6 | 01-04-2010 14:49 |
| Min første leo :D | EcoliTub | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 11 | 26-08-2009 22:07 |
| første hamskifte | energic | Taranteller | 0 | 31-10-2005 13:02 |
| min første Rosea | Obsidion | Taranteller | 3 | 19-09-2005 22:25 |